Skip to main content

Wat nog slechter is langs de https://www.kpn.com/service.htm  kom je nog steeds met geen mogelijkheid in contact met KPN. Want je komt steeds terug op storings zoeker, met een melding dat er geen storing is.

Voor de derde keer heb ik een storing, maar contact leggen bestaat niet bij dit bedrijf.

 

En de foutcode werken zoiezo niet, want de foutcodes kent de site niet.

 

Ik heb opgenomen aflevereingen, maar krijg een fout bij het bekijken...voor de derde keer in twee maanden. Geen een kopje in de storing kan ik dit bij terugvinden.

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @RichardRahl, goed dat je even aan de bel trekt! Vervelend dat je er niet uit kwam op onze website. Er zijn gelukkig verschillende manieren om met ons in contact te komen, deze vind je terug op onze contact- en klantenservicepagina. Als je een klein stukje naar beneden scrollt dan krijg je de mogelijkheden te zien. Zo kun je bijvoorbeeld met ons chatten, zijn we telefonisch bereikbaar of kun je een van onze KPN winkels bezoeken. 

Goed om te zien dat je wel de weg naar het Forum gevonden hebt. Werkt het inmiddels weer? Of krijg je nog steeds een foutcode te zien bij het afspelen van opnames? Zo ja, kun je mij dan laten weten welke foutcode je te zien krijgt? Dan kan ik met je mee kijken naar een passende oplossing. 

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Kan nog steeds geen chat optie vinden in de link die er stond.

Er staat alleen:

-Opties voor fout check

-zakelijk

-de app

 

verder staat er niets.

 

BTW, de opnames reageren nu alweerniet


Reageer