Skip to main content

Ik heb twee opnames gemaakt van zender BBC Two op zaterdag 12 februari en deze zijn niet terug te spelen. Elke andere opname van andere zenders lopen als een zonnetje

Als ik kijk naar de foutmeldingen in “Developer tools” van de browser, dan regent het daar foutmeldingen. Vooral URL’s met https://pedgewarea41.video.kpnstreaming.nl/session lijken een probleem te zijn (status 410: Gone). 

Toen de 1e opname na een hoop wachten toch even wilde afspelen liep het geluid bijvoorbeeld 10 secondes achter. Opname start soms wel maar reset dan weer naar het begin na ongeveer 4 seconden en komt zo in een oneindige lus terecht. In de voortgangsbalk klikken om een ander tijdstip te activeren helpt ook niet. 

Ik heb de adblocker (AdBLock+ extensie in Chrome) en de netwerk adblocker (PiHole) al uitgezet. Maar dat zou geen probleem hoeven te zijn aangezien al het andere gewoon werkt….. 

Iemand een idee hoe dit te repareren?

 

Systeem info:

CHROME VERSION 98.0.4758.102
OS VERSION Linux: 5.4.0-91-generic #102~18.04.1-Ubuntu SMP

 

Hallo en welkom, @Mr. Pianoman. Leuk dat je ons hebt gevonden.

Je hebt dus problemen met het afspelen van BBC Two opnames in Chrome. Kun je deze opnames wel bekijken via de tv-ontvanger en via de KPN iTV app

Heb je ook al geprobeerd om de cookies in Chrome te verwijderen?