Skip to main content

Sinds kort worden opnames van HD-”Glas” zenders getoond op de site echter zodra je een serie opname aanklikt reageert de site helemaal nergens meer op en moet je de pagina refreshen om weer door te kunnen.

In het bovenstaande plaatje is de HD-”Glas” serie opname “The Genius” aangeklikt echter nu reageert de site dus helemaal nergens meer op.

@wjb Bedankt voor het melden hiervan. 

Ik weet niet precies hoe dit zit. Dus ik heb navraag voor je gedaan.

Zodra ik reactie heb van mijn collega's zal ik het zo snel mogelijk laten weten! 


@Rutger_, Ik ben heel benieuwd naar het antwoord.


Zie ook hier.

Er is veel behoefte aan goed werkende opnames van HD glaszenders.

En hopelijk ook snel vanaf 1 en meteen alle HD kanalen in de beste stream.😉

 

Maar opnames op afstand van de HD glas kanalen kunnen instellen en de opnames goed kunnen bekijken is ook heel erg belangrijk.😊😉


Hmm, net een HDglas opname aangeklikt. Maar loopt niet vast. Alleen dat het alleen op de tv ontvanger is te kijken. Kan gewoon terug in het scherm.

W10, Google Chrome. http://tv.kpn.com .


Hmm, net een HDglas opname aangeklikt. Maar loopt niet vast. Alleen dat het alleen op de tv ontvanger is te kijken. Kan gewoon terug in het scherm.

W10, Google Chrome. http://tv.kpn.com .

Doe dat maar eens bij een serie opname van een HD-"Glas" zender.


@wjb 

Ik heb het ook even geprobeerd. Helaas nemen wij nooit series op onder de Glas codes. Teveel werk, Ik weet niet of je dat al is opgevallen, maar je kan de HDR zenders niet in plaats van de oude analoge zenders plaatsen. Dus gebruiken wij voor series normaliter gewoon de nummertjes van 1 tot 10. Zou echt wel eens onder de aandacht mogen worden gebracht nu de meeste aansluitingen glas zijn. 😜

Ik heb dus even op TV een HDR zender serie gestart maar natuurlijk maar met 1 opname. Als ik die start op de web toepassing, dan krijg ik “Helaas, wij hebben (onze eigen link) niet kunnen vinden. Het scherm floept dan terug naar de begin instelling. 


Daar heb ik er maar één van en daar zijn nu geen afleveringen in opgenomen. Chateau Meiland is een wekelijkse en die kijk ik op de dag zelf al. En na kijken gooi ik de boel er altijd af.

Dagelijkse uitzendingen neem ik nooit “serie” op anders loopt de boel zó vol.


 Helaas nemen wij nooit series op onder de Glas codes. Teveel werk

Waarom is dat teveel werk?

 

 Ik weet niet of je dat al is opgevallen, maar je kan de HDR zenders niet in plaats van de oude analoge zenders plaatsen.

Twee dingen

1) Bij KPN bestaan er geen analoge zenders.

2) Wat hebben HDR zenders te maken met het in dit topic besproken issue?

 

Ik heb dus even op TV een HDR zender serie gestart ...

Dus je hebt de ESPN UHD zender gestart immers dat is de enige zender met HDR die KPN aanbiedt.


Het andere gaat voor mij teveel of topic. 

Dus alleen deze

 

Dus je hebt de ESPN UHD zender gestart immers dat is de enige zender met HDR die KPN aanbiedt.

Heb je daar een 5202 STB voor nodig. Die hebben @PeterG  en ik niet. 


Dus je hebt de ESPN UHD zender gestart immers dat is de enige zender met HDR die KPN aanbiedt.

Heb je daar een 5202 STB voor nodig. Die hebben @PeterG  en ik niet. 

Voor ESPN UHD (1080p50 met HDR) heb je inderdaad een 4K ontvanger nodig immers die zender vereist h.265 om de benodigde bandbreedte een beetje binnen de perken te houden.