Skip to main content

Zojuist is versie 6.5.10 van de iTV app op mijn Huawei MediaPad M3 geïnstalleerd.

Helaas zijn hiermee geen opnames meer zichtbaar.

Ik kijk al jaren uit naar het moment dat opnames van HD-"Glas" zenders in de app teruggekeken kunnen worden maar de realiteit is dat het nu zelfs niet meer mogelijk is om gewone HD opnames terug te kijken. :confounded:

Ook op mijn OnePlus 5T is het raak.

Voor de update:

Na de update:

 


Workaround gevonden: Druk op opnames bij startpagina > druk op profiel> druk dan op startpagina.

Nu zou de app je opnames laten zien.


Klopt, goed gevonden maar wel een beetje "onhandig". :wink:

Begrijp ik hieruit dat ik niet de enige ben die dit probleem ervaart?


Dat snap ik wel. :grin:  

Je bent niet de enige.


Blij te weten dat er een work-around is immers mijn dochters, woonachtig in Zuid-Afrika en België, maken veelvuldig gebruik van opnames kijken via de iTV app. Voor mijn dochter in Zuid-Afrika is het zelfs de enige manier van televisie kijken. In Zuid-Afrika is live televisie kijken niet echt een optie want je weet nooit wanneer je wel of geen stroom hebt.

Nu kan ik ze in ieder geval doorgeven hoe ze alsnog bij de opnames kunnen komen.

Ik hoop wel dat KPN dit euvel op zeer korte termijn zal herstellen.


@wjb ik heb even gekeken op mijn iPhone, bij mij staan de opnames er gewoon bij: 

Versie: 6.5.10


Hello! Ik was niet bewust van deze bug, dus ik zet 'm gelijk door naar het team. Zodra ik meer weet… Je kent het verhaal.


Ik ken het verhaal ... later vanmiddag krijg ik antwoord dat het verholpen is. :wink:

Of was het toch anders ... ik ben het even kwijt. :thinking:

 


Ik ken het verhaal ... later vanmiddag krijg ik antwoord dat het verholpen is. :wink:

Of was het toch anders ... ik ben het even kwijt. :thinking:

 

Net iets anders is mijn vermoeden. Ligt ook een beetje aan welk verhaal we nu bedoelen. Niet die van de HD-Glas opnames in ieder geval. :sweat_smile: Maar de voorbeelden zijn doorgestuurd naar de developers. :fingers_crossed_tone4:


Ze zijn reeds bezig met een fix en zal met de eerst volgende release meegenomen worden. Ik verwacht begin volgende week.

Eventueel een tip voor de tablet: het kantelen van het device naar landscape (en evt. weer terug naar portrait) tovert de opnames tevoorschijn. 

 


Goed te weten dat er aan een fix gewerkt wordt en dat deze naar verwachting snel beschikbaar zal komen.

Dat is een ook een mooie tip voor de tablet.

 

Als je toch zo met het development team in contact bent, vraag ze dan ook eens wanneer we kunnen verwachten dat opnames van HD-"Glas" in de app teruggekeken kunnen worden. :sunglasses: Uiteraard mag dat terugkijken dan nog steeds in de hoogst mogelijke kwaliteit beschikbaar voor de tablet of telefoon.


Als je toch zo met het development team in contact bent, vraag ze dan ook eens wanneer we kunnen verwachten dat opnames van HD-"Glas" in de app teruggekeken kunnen worden. :sunglasses: Uiteraard mag dat terugkijken dan nog steeds in de hoogst mogelijke kwaliteit beschikbaar voor de tablet of telefoon.

Toevallig heb ik dat verzoek gister nog weer kenbaar gemaakt (niet bij het app-team, maar wel bij itv-team). Dus specifiek die opnames beschikbaar via de app, en niet HDG-op-1. Verder nog geen reactie gekregen, maar ik begin al een beetje op jou te lijken wat dat betreft. :wink:


Toevallig heb ik dat verzoek gister nog weer kenbaar gemaakt (niet bij het app-team, maar wel bij itv-team). Dus specifiek die opnames beschikbaar via de app, en niet HDG-op-1. 

Dat is een hele goede zaak, ik hoop dat je de betrokken product-owner(s) zo ver kunt krijgen om dit issue hoog in de prioriteitenlijst te plaatsen.

 

Verder nog geen reactie gekregen, maar ik begin al een beetje op jou te lijken wat dat betreft. :wink:

Met de nadruk op "wat dat betreft" want ik heb wat andere (uiterlijke) trekjes waar je maar beter van weg kunt blijven. :wink:


Update: Fix is uitgerold gisteren, maandag 2 maart: 6.5.11. Wil je checken voor de zekerheid? :slight_smile:


De opnames zijn inderdaad weer zichtbaar maar op mijn tablet wordt wel kort het onderstaande scherm getoond voordat de opnames zichtbaar worden.

Helemaal lekker werkt het dus nog niet.


Duidelijk! Ik geef het door. Dank voor het testen.


Hier werkt het ook weer.

Klein dingetje: Je kan het woord Ja niet zien als je iets wil verwijderen.