Skip to main content

Tot twee keer toe geprobeerd te chatten, maar de verbinding wordt aldoor verbroken; vervelend!

Ik wil graag weten waarom de opnames die ik tot en met 3 mei zou kunnen zien ineens verwijderd zijn. Ook wil ik weten waarom af en toe ineens alle verbinding weg valt en ik alles op nieuw op moet starten?

Is de tv ontvanger direct met een kabel aangesloten aan de experiabox of zit er iets tussen?


Hallo @Roos1968 Ik denk graag even met je mee, maar ik heb iets meer context nodig. Je kunt een jaar lang een opgenomen programma bekijken, heeft het wellicht daarmee te maken? En wat bedoel je precies met ‘alle verbinding wegvallen’? Gaat het dan alleen om tv of valt je internet ook weg? Kun je ook antwoord geven op de vraag van Joep? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Roos1968 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is je probleem inmiddels verholpen? Als ik nog iets kan doen lees ik het graag.


Reageer