Skip to main content

Als ik een film wil kijken die ik opgenomen heb staat de gehele film niet op de opnamen. Als ik via de telefoon of iPad ga kijken wel! Hoe kan dit?? 

Misschien helpt een simpele herstart van de tv ontvanger?


Nee werkt ook niet deze week al elke dag moeten resetten.


@Veghel Welkom op het forum. Wat vreemd dat je de opnames wel in de app kunt terugkijken maar niet op je tv ontvanger. 

Je tv ontvanger is dus al eens gereset naar fabrieksinstellingen? Zo niet, zou je dit dan nog eens willen proberen? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


Ik hen de tv ontvanger al diverse malen terug gezet. Wat wil je weten. Ik heb mijn modem v9 en arris VIP2952 V2 aangevuld. 


@Veghel Daarmee heb ik voldoende informatie, ik heb wat gegevens kunnen uitlezen maar kom geen vreemde zaken tegen. Is dit probleem er enkel met de opgenomen film of met alle opnames?


Ik heb het eens in de gaten gehouden maar dit is vaak alleen bij SBS6. 


@Veghel Bedankt voor het signaal. Ik zal dit doorzetten naar mijn collega's, ik heb deze situatie zelf nog niet eerder gezien. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier laten weten!