Skip to main content

Goedendag,

Als ik met mijn smartphone een opname plan met de kpn tv app, synchroniseert dan niet met de tv, 😩 de hele opname komt er niet in te staan.

Uiteraard ben ik ingelogd ed, daar ligt het niet aan . Ook na een tijdje, en opnieuw starten staat het er niet.

Best lastig als je ergens anders bent, en je wilt toch een opname plannen.

Er zijn zat andere manieren om iets terug te kijken, maar dan kan je vaak de reclame 🤮 niet skippen 😀

bijvoorbaat dank 🙏 

Werkt bij mij feilloos. Wat ik wel zag, is dat de opname niet in de app (onder "opgeslagen") te zien was meteen na het programmeren. Moest daarvoor de app afsluiten en opnieuw openen.


Okee, nou dat doe het bij mij dus ook niet, ik heb de app ook al eens opnieuw geïnstalleerd, ook dat werkt niet.

bedankt voor je reactie  :smile:


Goedendag,

Als ik met mijn smartphone een opname plan met de KPN tv app, synchroniseert dan niet met de tv, 😩 de hele opname komt er niet in te staan.

Uiteraard ben ik ingelogd etc, daar ligt het niet aan . Ook na een tijdje, en opnieuw starten staat het er niet.

Best lastig als je ergens anders bent, en je wilt toch een opname plannen.

Er zijn zat andere manieren om iets terug te kijken, maar dan kan je vaak de reclame 🤮 niet skippen 😀

bij voorbaat dank 🙏 

 

Heb je toevallig glasvezel?

En kijk je naar 661 - 670 (originele stream genaamd HD glas)?

Dan klopt het helaas nog steeds.

KPN heeft meer dan 3 jaar geleden toegezegd dat ook de HD glas kanalen vanaf 1 zouden komen. Maar helaas nog steeds niet en dat geeft dan dit probleem. 


Hoi @ArievanderPlas, het is juist zo handig om even een programma via de App op te nemen. Wel zo fijn als je het dan ook daadwerkelijk terug kunt kijken natuurlijk. Als je meerdere tv ontvangers gebruikt, check dan eens op ze op beide niet aanwezig zijn. Er vanuit gaande dat het niet om de zenders 661 - 670 gaat wat @joop2011 al noemt. Mochten via de App opgenomen programma's op beide ontvangers niet terug te vinden zijn, dan lijkt het haast of je met een ander account ingelogd bent. In dat geval zou je in de App opnames die je via de ontvanger hebt ingepland ook niet terug kunnen zien. Test daarnaast ook eens de webversie van itv online om te kijken of het daar wel goed loopt. Ik ben benieuwd wat er uit is gekomen!