Skip to main content

Bel ik de KPN om onze 2e, niet gebruikte, tv ontvanger te retourneren…….krijg ik vervolgens een kwartier later de ‘bevestiging’ dat:

  • Ik naar glas omgehangen zal worden 3 dagen later (terwijl dat nadrukkelijk was afgesproken om dat  nog NIET te doen)
  • Mijn opnemen pakket wordt verwijderd
  • Inderdaad een retourdoos gestuurd zal worden voor die ongebruikte ontvanger

Ik de volgende ochtend meteen bellen natuurlijk…. krijg je een slaperige (?) medewerkster aan de lijn met krijsende kinderen oid op de achtergrond. Die moet je eerst (letterlijk) 4x opnieuw vertellen wat er nu precies is (en dan nog...). en vervolgens wordt je in de wacht gezet en komt ze nooit meer terug….. 

‘s Avonds weer bellen (ja overdag werken sommigen natuurlijk)… weer een (diezelfde?) medewerkster aan de lijn die deze keer vertelt, dat je 5 euro /mnd bespaart door de tvontvanger in te leveren en…….5 euro meer gaat betalen voor het opnemen pakket!!!!

Heel klantvriendelijk, dat die 1e medewerkster dat meteen even meldde, dat het niets uitmaakt qua maandelijkse kosten! Dan had ik dat natuurlijk nooit gewild en nu ben ik mijn opnemen pakket kwijt (kon niet meer teruggedraaid worden want (de verwerking was al in gang gezet” ), maar ook ALLE OPNAMES! Bedankt KPN! En ik maar denken, dat ik bij een professionele en betrouwbare organisatie zat…...

Hoi @AtOnbvekend 
Ja, dat is natuurlijk een vervelende zaak als je dat niet wist.
Maar het klopt wel bij een 2e ontvanger krijg je het opnamepakket gratis.
Bij één ontvanger kost het opnamepakket €5,00.
En niet fijn dat de klantenservice je er niet voor gewaarschuwd heeft.

Rot dat je nu je opnames kwijt bent, maar dat is altijd zo als het pakket verwijderd wordt en helaas zijn de opnames niet meer terug te halen.

Dus snel nieuwe inplannen zou ik aanraden.

Als je dat wenst dan zou je eventueel hier het klachtenformulier  in kunnen vullen 


Er is nadrukkelijk(!) en heel uitgebreid vooraf over gesproken (luister de opname terug zou ik zeggen), dat die 5 euro/mnd DE reden vormde om die ontvanger retour te sturen. Dat het ‘niet fijn’ is dan ook echt weer veel te zwak uitgedrukt, want er is eenvoudigweg niet uitgevoerd wat er met uw medewerker is afgesproken en deze werkwijze heeft mij veel nadeel (‘schade’) opgeleverd. Niet alleen heb ik meer dan een uur met de helpdesk aan de lijn moeten hangen, ook werd ik onbeschoft oneindig in de wacht gezet en zijn we nu voor ons belangrijke opnames kwijt. Een klant zo behandelen en benadelen en dat op deze manier gewoon als ‘not my job’ behandelen is een prima manier om klanten weg te jagen (en anderen wel 3x te laten nadenken voordat ze naar KPN overstappen).


Hoi @AtOnbvekend 
Ik begrijp je frustratie, maar ook ik ben een klant van de KPN.
Er komt vanzelf ook een KPN-medewerker langs maar dat kan soms wel een paar dagen duren.
Aan je nickname kunnen ze niet zien wie je bent dus als je je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer invult in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


@AtOnbvekend Welkom op het forum. 

Wat een rot situatie, ik kan mij voorstellen dat je hier niet blij mee bent! Mijn collega zal dit ongetwijfeld niet bewust hebben gedaan. 

Ik begrijp dat het opname pakket nu al wel weer aan staat? Ik controleer graag voor je wat ik kan doen, en ook of ik de bewuste medewerker van feedback kan voorzien. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Done.

Het opnamepakket staat weer aan en inderdaad zijn we zodoende alle opnames onnodig kwijt. 
Wat bleek is, dat zolang de glasvezel-mutatie in behandeling was.. andere wijzigingen niet verwerkt werden. Daar was de laatste medewerker dus wel van  op de hoogte, de andere blijkbaar niet...


@AtOnbvekend Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Helaas kan ik aan de verwijderde opnames niet veranderen. Ik heb geen mogelijkheid om te zorgen dat deze terugkomen. Mijn excuses voor deze situatie 

Wel heb ik mijn collega van feedback voorzien, om te voorkomen dat zo'n situatie in de toekomst nogmaals voorkomt. 

 


Bel ik de KPN om onze 2e, niet gebruikte, tv ontvanger te retourneren…….krijg ik vervolgens een kwartier later de ‘bevestiging’ dat:

  • Ik naar glas omgehangen zal worden 3 dagen later (terwijl dat nadrukkelijk was afgesproken om dat  nog NIET te doen)

KPN zal altijd blijven pushen om over te gaan naar glasvezel. En op een gegeven moment halen ze het signaal van de telefoonlijn. Dan moet u wel. Want dan heeft u geen internet meer.