Bel ik de KPN om onze 2e, niet gebruikte, tv ontvanger te retourneren…….krijg ik vervolgens een kwartier later de ‘bevestiging’ dat:
- Ik naar glas omgehangen zal worden 3 dagen later (terwijl dat nadrukkelijk was afgesproken om dat nog NIET te doen)
- Mijn opnemen pakket wordt verwijderd
- Inderdaad een retourdoos gestuurd zal worden voor die ongebruikte ontvanger
Ik de volgende ochtend meteen bellen natuurlijk…. krijg je een slaperige (?) medewerkster aan de lijn met krijsende kinderen oid op de achtergrond. Die moet je eerst (letterlijk) 4x opnieuw vertellen wat er nu precies is (en dan nog...). en vervolgens wordt je in de wacht gezet en komt ze nooit meer terug…..
‘s Avonds weer bellen (ja overdag werken sommigen natuurlijk)… weer een (diezelfde?) medewerkster aan de lijn die deze keer vertelt, dat je 5 euro /mnd bespaart door de tvontvanger in te leveren en…….5 euro meer gaat betalen voor het opnemen pakket!!!!
Heel klantvriendelijk, dat die 1e medewerkster dat meteen even meldde, dat het niets uitmaakt qua maandelijkse kosten! Dan had ik dat natuurlijk nooit gewild en nu ben ik mijn opnemen pakket kwijt (kon niet meer teruggedraaid worden want (de verwerking was al in gang gezet” ), maar ook ALLE OPNAMES! Bedankt KPN! En ik maar denken, dat ik bij een professionele en betrouwbare organisatie zat…...