Skip to main content

Vorige week een nieuw tv ontvanger gekregen. Sindsdien werkt ons opnemen pakket niet meer. Heb al gebeld, half uur bezig geweest om te horen te krijgen dat ‘ze er mee bezig zijn en het pakket zsm vanzelf in mijn menu zal verschijnen’

dit is dus nog steeds niet gebeurd...

Dat is vreemd. Het Opnemen Pakket is doorgaans gekoppeld aan je abonnement en niet aan specifieke ontvanger. De optie om op te nemen ontbreekt dus in zijn geheel? Ook via iTV Online? Zou je jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik even!


Hoi, ik zie nu dat bij de iTV online app wél nog mijn opnames te bekijken zijn. Waar/hoe kan ik mijn profiel invullen?


Moest je die nieuwe wel installeren door je ITV abonneenummer en pin in te vullen? Of speelde ie meteen?


Hi @N-F, excuses voor de late reactie. Speelt het probleem nog? Remco bedoelt het profiel op het forum zodat we jouw gegevens erbij kunnen zoeken.


Hoi, ben op het moment op vakantie, als ik terug ben ga ik er werk van maken 😄


Hoi, ben op het moment op vakantie, als ik terug ben ga ik er werk van maken 😄

Dan moet je dit vooral even helemaal vergeten. Fijne vakantie verder!


Ik druk op REC en er gebeurt niks. Sterker nog in de menulijst ontbreek het item mijn opnames


Ontvanger terug zetten naar fabrieksinstellingen helpt meestal wel.


Hoi, @kneepplank 

Ik neem aan dat je wel geabonneerd bent op het opnemenpakket???

Welke pakketten in je abonnement actief zijn kun je (het best) zien in MijnKPN.


Probleem opgelost, ineens werkte alles goed. Op afstand ingesteld. Bedankt voor alle reacties. Maar ben al mijn opnames wel kwijt. Soi!