Skip to main content

Zo te zien is dit probleem al te lang gaande, ook wij hebben hier al enige tijd last van. De lol van kijken naar Netflix gaat er wel van af. Vraag me af wat Netflix ervan gaat vinden als mede door KPN er abonnees verloren gaat omdat KPN geen support kan leveren of een oplossing kan aandragen in dit probleem.

Voor het bedrag wat bij kpn betaald wordt mag je toch wel wat verwachten? Zie graag zoals iedereen de oplossing zsm tegemoet. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Zo te zien is dit probleem al te lang gaande, ook wij hebben hier al enige tijd last van. De lol van kijken naar Netflix gaat er wel van af. Vraag me af wat Netflix ervan gaat vinden als mede door KPN er abonnees verloren gaat omdat KPN geen support kan leveren of een oplossing kan aandragen in dit probleem.

Voor het bedrag wat bij kpn betaald wordt mag je toch wel wat verwachten? Zie graag zoals iedereen de oplossing zsm tegemoet. 

Hoi Manon, 

Na veel aandringen heb ik een nieuw kastje gekregen en nu is mijn probleem al een week voorbij. Ik zou zeggen probeer het.


Zo te zien is dit probleem al te lang gaande, ook wij hebben hier al enige tijd last van. De lol van kijken naar Netflix gaat er wel van af. Vraag me af wat Netflix ervan gaat vinden als mede door KPN er abonnees verloren gaat omdat KPN geen support kan leveren of een oplossing kan aandragen in dit probleem.

Voor het bedrag wat bij kpn betaald wordt mag je toch wel wat verwachten? Zie graag zoals iedereen de oplossing zsm tegemoet. 

Hoi Manon, 

Na veel aandringen heb ik een nieuw kastje gekregen en nu is mijn probleem al een week voorbij. Ik zou zeggen probeer het.

Bedankt voor de reactie en een suffe vraag wellicht, vraag je het kastje aan bij Netflix neem ik aan? 


Hoi Manon. Nee zo een ontvanger van de KPN. 


Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een bekend probleem is @Manon73. We zijn al een tijdje bezig met een oplossing, maar helaas hebben we die nog niet gevonden. Dit is ook geen probleem waar we normaal gesproken ontvangers voor omwisselen. Dit staat namelijk niet garant voor een oplossing. 

Misschien kun je in de tussentijd Netflix kijken via de app op je smart tv zelf, of via de laptop (aangesloten op de tv). Ik begrijp dat dit niet ideaal is, maar voor nu kan ik er niet veel meer van maken.    


Reageer