Skip to main content

dd.29/3/22

Wij hebben hetzelfde probleem en ook alles gedaan om te resetten. De experiabox is inmiddels vernieuwd en met kabel UTP aangesloten. Dit was in de oude situatie ook het geval. 

Ik vermoed dat het probleem bij KPN in de software met Netflix zit. Er zijn geen duidelijke aanwijzingen dat er bij ons thuis iets verkeerd is. 

 

Hoop dat jullie een oplossing kunnen bieden.  Wij horen het graag en kijken ernaar uit. 

 

Alvast bedankt. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

als het een een KPN-software-Netflix probleem zou zijn, zou iedereen er last van moeten hebben. En bij mij werkt het in ieder geval prima. Is er ergens een vinkje te vinden met de alomvattende text: wachtwoord onthouden, oid? 

Snap overigens niet waarom je de experia zou vervangen….


"Snap overigens niet waarom je de experia zou vervangen…."

Dat kan ik ook niet volgen. Dan verwacht je eerder vervangen van de tv-ontvanger. Ik neem dan ook aan dat die bedoeld wordt. 

@MFMA

Hoe sluit je de app af na het kijken?


Tv ontvanger was idd ook al vervangen. En de app sluiten we af door op op de afstandsbediening op het knopje tv te drukken, we sluiten netflix dus niet compleet af.


@MFMA 

Okee. Gebruik eens 'Netflix afsluiten ' onderin het menu van Netflix aan de linkerkant. 


Bedankt Peter, ik ga dit eens proberen 


Beste @MFMA, welkom! Heb je het advies van Peter ter harte kunnen nemen? Is het daarmee opgelost?