Skip to main content

Als we de tv aanzetten, blijft hij hangen in het opstartscherm. Hij schiet 1 sec in het startmenu en begint dan weer opnieuw met opstarten, wat kan er aan de hand zijn en hoe is dit op te lossen?

Hier hetzelfde probleem!!!


Wat bedoel je precies?

 

  1. Kijk je via een KPN tv ontvanger? zo ja welke heb je.
  2. Kijk je via de iTV app op de Smart tv?
  3. Kijk je via Digitenne?
  4. etc.

TV ontvanger van KPN, alle stappen al doorlopen met opnieuw opstarten e.d.


Hier hetzelfde probleem met de KPN TTV + Box


  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experibox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

Hetzelfde probleem hier met glasvezel en DIW7022. De box herstart constant tijdens het “Opstarten van KPN+ app”. Ethernet kabel eruit en de KPN TV+ app gereset en dat deed niks.


Klopt. Het opnieuw opstarten na de update heeft er voor gezorgd dat het opstarten van de TV + Box in een opstartLOOP terecht komt waar je alleen nog maar de stekkers overal uit kan trekken en verder niets meer. Tijdens het reguliere TV kijken via de box sprong de zender over op NETFLIX (?!?) om daar vervolgens niet meer uit te geraken. Ook uitloggen en NETFLIX afsluiten geen resultaat, blijft een loop geven. Wordt hier aan gewerkt KPN ? 


Vanochtend was er wel gewoon beeld. Daarna heeft mijn tv een uurtje of 5 uitgestaan en nu start hij dus niet op. Groene balk blijft lopen.


Hier ook alle voorgestelde stappen doorlopen (tv ontvanger en modem herstarten etc.) we hebben een ontvanger model DIW7022 en een V12 modem. Tot nu geen problemen gehad. 


Ik werk niet bij KPN, ik ben net zoals jij klant bij KPN.

 

Maar je hebt mijn vraag, helaas, nog niet beantwoord.

  1. Hoe is deze verbonden met de Experibox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

 

Ik ga ervan uit dat jullie beide de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebben.

 

  1. Zit er een switch tussen, zo ja welke?
  2. Zit er een DVS tussen? 

Klopt. Het opnieuw opstarten na de update heeft er voor gezorgd dat het opstarten van de TV + Box in een opstartLOOP terecht komt waar je alleen nog maar de stekkers overal uit kan trekken en verder niets meer. Wordt hier aan gewerkt KPN ? 

Hier ook een constant loop tijdens het aangaan. Stroom er al minstens 10x afgehaald.


Ik werk niet bij KPN, ik ben net zoals jij klant bij KPN.

 

Maar je hebt mijn vraag, helaas, nog niet beantwoord.

  1. Hoe is deze verbonden met de Experibox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

 

Ik ga ervan uit dat jullie beide de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebben.

 

  1. Zit er een switch tussen, zo ja welke?
  2. Zit er een DVS tussen? 

@joop2011  Dit keer zit het niet in de aansluitingen Joop !


Ik werk niet bij KPN, ik ben net zoals jij klant bij KPN.

 

Maar je hebt mijn vraag, helaas, nog niet beantwoord.

  1. Hoe is deze verbonden met de Experibox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

 

Ik ga ervan uit dat jullie beide de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebben.

 

  1. Zit er een switch tussen, zo ja welke?
  2. Zit er een DVS tussen? 

 

  1. Via de FRITZ!Box 7590, rechtstreeks. Mijn andere TV+ werkt nog wel.
  2. Nee.
  3. Nooit van gehoord, dus ik denk van niet.

Ik weet niet wat een DVS is Joop maar kan alleen zeggen dat er een internetkabel rechtstreeks vd ontvanger naar de Experiabox gaan, heb inderdaad een DIW7022 ontvanger die rechtreeks naar het stopcontact en tv gaat via de aangeleverde kabels


Ik weet niet wat een DVS is Joop maar kan alleen zeggen dat er een internetkabel rechtstreeks vd ontvanger naar de Experiabox gaan, heb inderdaad een DIW7022 ontvanger die rechtreeks naar het stopcontact en tv gaat via de aangeleverde kabels

Hier hetzelfde


Hier wel een eigen ASUS router en switch, maar nog geen eerder problemen gehad met updates


Kijken jullie eens in KPN Storingen - Hier vind je alle informatie

Als ik mijn postcode invoer zie ik het volgende:

Starttijd

14 augustus 2024 om 16:28

(Verwachte) eindtijd

14 augustus 2024 om 20:00

Type storing

Storing Televisie

Melding

Op dit moment is er een Interactieve TV storing in jouw regio. Het spijt ons dat je nu geen tv kan kijken zoals je gewend bent. We werken hard aan een oplossing.


Ik denk landelijk @RBxx , bij mij ook storing volgens KPN

 


Als we de tv aanzetten, blijft hij hangen in het opstartscherm. Hij schiet 1 sec in het startmenu en begint dan weer opnieuw met opstarten, wat kan er aan de hand zijn en hoe is dit op te lossen?

Ik woon in postcodegebied 4902. Er is een regionale storing die waarschijnlijk duurt tot 20:00u. De TV box blijft constant in de “herstart modus”. Resetten enz. helpt niet, dus wachten tot 20:00u. (hopelijk eerder)


Ik heb weer beeld! Hopelijk jullie ook weer snel!


Ik denk landelijk @RBxx , bij mij ook storing volgens KPN

 

Dat vermoed ik ook @JanD , maar de storingsmelding is kennelijk “regionaal”.


Yep, hier ook weer opgelost.


Hi allemaal.

Ik krijg net het bericht dat het is opgelost, het hoort nu weer te werken. 


Werkt hier weer. Voor een volgende keer zou het handig zijn dat de box niet compleet vastloopt als er een storing is bij KPN zodat we nog wat anders kunnen zien.


Reageer