Skip to main content

Ik ben overgestapt maar nog steeds geen bevestiging van jullie, ziggo geeft aan dat het abonnement per 30/09 2020 zou ingaan, jullie hebben wel al mijn telefoon omgezet naar ziggo maar de rest niet, vrijdag 23 oktober komt ziggo bij mij installeren en wil geen dag zonder zitten, hoe nu verder??

Ik neem aan dat je de overstapservice hebt gebruikt. Dan geeft Ziggo aan KPN door zodra je diensten van hen werken. KPN zet dan (pas) de afschakeling in werking.


Jullie hebben dat nog niet doorgezet naar ziggo, ik moest van ziggo contact opnemen met kpn, kpn is telefonisch niet te bereiken 
 


KPN kun je gewoon bellen op 0800-0402

Ziggo is toch je nieuwe provider? Dan hoort die de overstap(service) bij KPN te regelen. Ook je opzegging bij KPN.


Die hebben dat ook gedaan alleen lukt het niet op 1 of andere manier, telefoon wel maar tv niet 


Wel raar hoor.

Heb je i.i.g. voor de KPN moderator die hier nog zal komen je gegevens ingevuld in je forumprofiel (onderaan formulier ingevulde opslaan.) Daarmee geef je én toestemming én kunnen ze je vinden in de administratie.


Betalen jullie ook mijn telefoon kosten, ben al een week aan 't bellen, wachttijd bedraagd meer dan 15 minuten 


@Daantje72 Welkom op het forum. Ik controleer graag voor je hoe het zit met de overstapservice. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 

Bellen naar onze klantenservice is overigens kosteloos, aangezien het gaat om een 0800 nummer. 


Echt belachelijk, kan gewoon niet van jullie af 🤬


@Daantje72 Zou je wellicht kunnen reageren op mijn reactie? Ik wil je namelijk graag verder helpen, maar dan heb ik wel gegevens van je nodig. Dus je zou je je forumprofiel willen invullen? 


@Daantje72 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!