Skip to main content

Ik probeer al een paar dagen mijn Ziggo pakket op te zeggen maar krijgt steeds een foutmelding. Ook in Mijnkpn lukt het opzeggen niet. Ik wil graag van mijn abonnement af. Er is een technische storing zegt KPN maar dat is dus al een paar dagen en ik wil van mijn Ziggo pakket af per 29 december.…

En nu???

Hallo @Sannie1712 ,

Als het opzeggen van het Ziggo-pakket online niet lukt, dan kun je bellen of chatten. 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Spreek in : Ik wil een medewerker spreken) 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hallo @Noordzee , ik heb gebeld met KPN en als hetgoed is is mijn pakket stopgezet maar zou hiervan een mail ontvangen binnen een half uur....is nu bijna 3 uur geleden en heb nog niets gezien in mijn inbox. Ga maar even een chatje sturen...🙄


@Noordzee ...chatfunctie is ook niet bereikbaar ivm technische storing. Gaat lekker 😕


Hallo @Sannie1712 ,

Heb je de bevestiging inmiddels al per e-mail ontvangen? 

 


Ik heb het zelfde probleem, met onbeperkt bellen uitzetten van mijn vaste telefonie.


@Noordzee , nee helaas nog geen bericht ontvangen via de mail. Al 3x contact gehad met een medewerker van Kpn maar zie nog steeds mn Ziggo pakket staan….😡🙄


@Sannie1712 

Vervelend. En ook heeft de chat nog steeds last van een storing. Ben bang dat je toch weer moet bellen naar 0800-0402. Tip : In de ochtend tussen 8.00 en 9.00 is het vaak rustig in de lijn. 


@Noordzee alle 3 de medewerkers die ik heb gesproken zeggen dat mijn abonnement is stopgezet maar toch heb iker geen vertrouwen in omdat ik nog steeds Ziggo Sport kan ontvangen….ga morgen maar weer voor de 4e keer contact opnemen. 
1 medewerker gaf aan dat er storing was in het opzeggen van extra diensten en ookdat het versturen van email niet lukt…..bijzonder voor een provider met X-1000 klanten..

Ik word hier niet vrolijk van....


@Sannie1712 Ziggo sport staat nog steeds voor iedereen open, zou het kerst weekend duren maar waarschijnlijk daar ook storing mee.

Als je in je MijnKPN kijkt kun je daar zien of je er nog voor moet betalen.


@Doornekamp33 in mijnkpn staat dat ik nog steeds voor Ziggo Sport betaal terwijl mij al 3x is gezegd dat het is stopgezet. Verwerking zou 1 nachtje duren….nou dat nachtje is al voorbij😬


@Sannie1712 

Heb je vandaag (maandag) nog steeds beeld op Ziggo Sport? 


@Noordzee , ja ik heb nog steeds alle Ziggo Sport zenders.


Dan is het wachten op een moderator. Zorg dat je forumprofiel volledig gevuld is. 


Hallo @Sannie1712, het is druk op het forum vandaar dat je nu pas reactie krijgt. Ik zie dat Ziggo Sport inmiddels is stopgezet via de klantenservice. 


Tot en met gisteren had iedereen beeld op de Ziggo Sport zenders (v.a. 24 dec.)


@Jeroen_dB , ja dat dacht ik ook maar ik kan nog steeds Ziggo Sport ontvangen dus vrees dat het niet goed gaat….


Ik zie het niet meer actief staan in jouw pakket. Ik kan het enkel ook voor je bestellen. Dus van de factuur is het nu wel af.


@Jeroen_dB , ik wacht het deze week nog wel even af. Als het volgende week nog steeds aktief is dan meld ik mij wel weer. Dank iig voor je bericht