Skip to main content
wij hebben contact gehad met klantenservice

omdat wij al maanden een storing hebben monteur geweest kon niks vinden harde reset terug naar fabrieks instellingen niks werkt. wij betalen 100 euro per maand heb nu opgezegt terwijl ik dat helemaal niet wil. wij hebben glasvezel en der werdt gezegd dat ik niet 4 tv kon kijken dat was de smoes werdt toen kwaad.

het probleem is videoland en netflix moeten steeds nadenken en stoppen en gaat dan weer verder maar soms ook niet terug kijken en live tv op pauze zetten is al helmaal een drama mijn abonnements nummer is * opzegging is nu per 01-09-2019 hoop dat jullie wakker worden en nu mij een keer echt helpen anders blijft de opzegging staan en ga ik naar een andere aanbieder. mvg de heer pronk



*Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy.
Normaal internet doet het wel goed? Als je de pc / laptop verbonden hebt via een kabeltje?
ja normaal internet doet het goed
ja normaal internet doet het goed

En je he hebt naar elke tv een vaste kabel liggen? Geen draadloze verbindingsetjes en dergelijke?
ik heb naar alle 4 de tv s een draadloze verbinding liggen.

maar dat was ook de bedoeling van de glasvezel verbinding. en hun adverteren daar ook mee.
ik heb naar alle 4 de tv s een draadloze verbinding liggen.

maar dat was ook de bedoeling van de glasvezel verbinding. en hun adverteren daar ook mee.


Leg dan eerst maar gewoon een vaste kabel naar elke tv. Ze adverteren er niet mee. KPN bied idd draadloze verbinding setjes aan op hun site ja. Als het werkt is het leuk, als het niet werkt heb je pech.



Probeer het in ieder geval tijdenlijk eens. Gewoon een kabel rechtstreeks van Experiabox naar tv.
Dan heb je daar de oorzaak vast en zeker te pakken.

Weet dat er tegelijkertijd maar twee adapters met elkaar kunnen babbelen.

Bij 4 adapters heb je dus nog maar 33% van de capaciteit per verbinding.

Ook is de snelheid van die "draadloze" verbindingssets sterk afhankelijk van storingen op het lichtnet. Installeer anders eens de devolo cockpit op een PC en meet de snelheid tussen de adapters.
daarvoor ben ik niet klant geworden paar jaar terug.

het heb het altijd goed gedaan.

tot een paar maanden geleden ik ga niet hele kabels via de trap naar boven doen ziet er niet uit.

en de monteur van hun heeft het zo aangegelgt.

nou ja monteur van hun zzp er die ze inhuren geen in loondienst monteur
Lees alsjeblieft mijn vorige bericht!

Vier adapters is sowieso te veel en ook bij twee of drie adapters moet het lichtnet wel meewerken.
Als u geen kabels wilt, dan zit er voor een monteur niks anders op om deze setjes te gebruiken. En als het dan niet werkt, dan komt er verder geen oplossing meer. Vanuit KPN is het dan: je zoekt het verder maar uit.
Hi dj pronk, welkom hier.



Ik sluit me ook aan bij wat de heren hierboven aangeven. Het advies is om maximaal 2 ontvangers draadloos aan te sluiten. Dat zegt natuurlijk niet dat het niet kán werken. Je kunt uiteraard proberen om alle adapters helemaal te resetten en opnieuw te koppelen, maar een garantie zul je niet krijgen. Dit gaat als volgt:



Dan mag je alle draadloze adapters (bij de experiabox zit er ook 1) uit het stopcontact halen en 10 minuten stroomloos laten. Na die 10 minuten breng je de adapters bij elkaar en steek je ze in elkaar. Dat blok wat je dan hebt stop je in een stopcontact en binnen 30 seconden hebben de adapters onderling weer een goede, schone verbinding. Je trekt de adapters dan uit elkaar en zet ze terug waar ze zaten.



Als u geen kabels wilt, dan zit er voor een monteur niks anders op om deze setjes te gebruiken. En als het dan niet werkt, dan komt er verder geen oplossing meer. Vanuit KPN is het dan: je zoekt het verder maar uit.



Dat is wel erg plat gezegd, het is een best-effort service. Het is niet zozeer "je zoekt het maar uit", er zijn simpelweg geen andere opties die we aanbieden. MoCa setjes zouden misschien nog kunnen maar die bieden wij niet aan.