Skip to main content

Ik heb gister alles geinstaleerd maar telefoon krijg ik niet aan. 

Ik heb nu voor niemand bereil ook mobiel niet want die is in 1 x leeg en ik kan niet op ing komen zo.

Kunt u mij aub helpen want ik kan nou niks.

Met vriendelijke groet,

M.Touw

Hallo @rozenbottel, welkom! Begrijp ik goed uit jouw bericht dat je geen gebruik kunt maken van je vaste telefoonlijn? Wat gebeurt daar precies? Alle kabels zitten er op de juiste manier in? Neem je ook internet + tv af? Werkt dat wel?

 

En wat is er met je mobiel? Kan ik daarin ook iets voor je betekenen?


Hallo.Iemand heeft namens mij naar jullie gebeld en bleek dat mijn telefoon nog niet geactiveert was. 

Hele rare zaak vind ik dit. Ze zouden het doen(kpn) maar ik heb nog niks.Ik kan niks zo omdat mijn mobiel ook geblokkeert was omdat ikzogenaamd boven mijn limiet zat. Dat is niet zo dus ze zouden het deblokeren. Maar dat is ook nog niet gedaan. Ik wou dat ik nooit overgestapt ben. Wat een gedoe zo.

Ik hoop dat u wat kunt doen bij kpn want dit is op mijn leeftijd en alleenstaand echt niet fijn dat ik niemand kan bereiken zo.

MVG M.Touw


Hallo @rozenbottel Kun je me nog iets meer uitleggen: je bent een nieuwe klant, voor tv- en internet, vermoed ik? Heb je ook een afspraak met een installatiemonteur gemaakt, of installeer je alles zelf? Met welke kleur branden de verschillende lampjes op je Experia Box dan? En heb je een mobiel nummer bij ons? 

We willen uiteraard met je meekijken, maar dan hebben we wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Als je liever rechtstreeks en 1 op 1-contact hebt kun je het beste bellen met de klantenservice via 0800-0402. 

 

 


Hallo. Ik heb ingevuld wat ik weet. Modem is van jullie. 2 november komt de installatie monteur.5 dagen niks vind ik nog al wet dus met hulp zelf gedaan. Geen telefoon. Gebeld mobiel gister waren ze vergeten. Maar nou heb ik nog niks. Rare gang van zaken allemaal. 4 groene lampjes geen telefoon lampje aan.


@rozenbottel : Ik heb net je vaste lijn gebeld en aan mijn kant klinkt het alsof de lijn overgaat. Waar heb jij het basisstation op aangesloten?  En wat staat er in het display van de telefoon?


Klopt. Vanmiddag weer gebeld naar kpn .  eindelijk had ik paar uur later telefoon. 

Toch een raar iets dat je dagen later pas telefoon hebt.


Dat ben ik met je eens. Ik ben wel blij dat het opgelost is.

Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je ons te vinden.