Skip to main content

Wij hebben 18 oktober een bevestiging van jullie ontvangen over het beëindigen van ons abonnement. Afgelopen zaterdag de apparatuur van Ziggo ontvangen en dinsdag is dan ook ons abonnement bij Ziggo ingegaan.

Vóor deze datum zou ik ook de retourdozen ontvangen van KPN, maar die hebben we niet gehad. Intussen contact gehad met een van jullie medewerkers die zegt dat ons abonnement morgen eindigt, de 20e. Hoe zit dat? Want dit betekent dat het 3 dagen langer doorloopt dan nodig is en mijn inziens ook niet mag. Een maand is een maand, niet dat er straks nog drie dagen worden doorberekend aan ons terwijl we de 18e hebben opgezegd dus het liep t/m 17-11

Ook op de factuur staat een periode datum van 13 nov t/m 12 dec. Blijkbaar gaat er het één en ander niet goed, want deze factuur hadden ze gelijk moeten aanpassen en we krijgen dus nog geld terug!!

 

Beste @Rean79, welkom op het KPN forum.

Ik zie dat je gebruik maakt van de overstapdesk van Ziggo, dit maakt Ziggo verantwoordelijk voor het opzeggen van jouw abonnement. In de email staat dan ook een "verwachte overstapdatum”. Wanneer jouw verbinding met Ziggo gereed is geeft Ziggo ons een seintje dat wij jouw abonnement per direct kunnen beëindigen. Ziggo heeft jouw abonnement per 20 November op laten zeggen, maar omdat je KPN facturen vooruit betaald is de hele maand december in rekening gebracht. Je ontvangt nog een slotnota waarop het teveel betaalde bedrag vanaf de opzegdatum wordt gecrediteerd. 

 


Reageer