Skip to main content

Ik ben overgestapt naar een andere provider inzake TV en internet. Wat moet ik doen met de Experiabox (v10), TV kastje? Terugsturen (wel zo duurzaam) of weggooien (in de hoek van de schuur wat naar de gemeentelijke milieustraat gaat)?

 

Hallo @Peter7704 , de modem en de tv-decoder heb je in bruikleen en dienen weer teruggestuurd te worden op verzoek van KPN, daar heb je al bericht van gehad of dat krijg je nog.

 


Hoi Jan,

dank je wel voor je snelle antwoord. Ik heb geen mail gehad, behalve dat een dag na administratieve overstap ik een dag later, begin november, dat KPN de overstap goed zal begeleiden met daarin de juiste vermelding van de daadwerkelijke overstap (dat was vandaag). En dus vandaag een bericht dat ik geen recht meer heb ik KPN Hussel (ik had nog het compleetpakket). 
kortom, geen bericht en heb geen idee hoe ik ze telefonisch kan bereiken.

mvg,

Peter


Hallo @Peter7704 0800 0402

 


Heb KPN televisie/internet opgezegd en is begin december in gegaan. Ik heb nog steeds geen retourdoos ontvangen. Gelieve een grotere doos te verzenden omdat ik apparatuur heb van de afgelopen 10 jaar.

Peter

 

Admin: samengevoegd met je eigen topic


Hoi @Peter7704. Wil je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik een retourdoos naar je toesturen.


Dag Danny,

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Hartelijk dank.

 


Ik heb de retourdoos voor je aangevraagd, Peter! Ik ga er vanuit dat het nu goed moet komen. Mocht je mij nog nodig hebben, laat hier dan een berichtje achter. Voor nu wens ik je alvast een fijne avond!