Skip to main content

Ben over gestapt van Kpn naar tmobilethuis/ was gewoonvoordeliger met een simonly die ik al had.

Nu was op 30november het signaal en ontvanger vanaf18uur voor tmobile beschikbaar 

Door omstandigheden is dit gister gebeurd en er moest gelabeld worden door kpn.

30november heb ik ook zeer zeker alles eruit gehaald want het zou werken na 18uur.

Krijg ik toch een email met de factuur van 9 dec tot 9 januari 

Hallo @Johan2033 welkom op het forum! Begrijp ik het goed dat je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice? In dat geval gebruiken wij voor de einddatum de datum die wij doorkrijgen van de nieuwe provider. En die datum is de datum waarop het signaal van de nieuwe provider actief is geworden. De eindafrekening die je binnenkort ontvangt van KPN zal dan ook tot die datum lopen. Als je graag wil dat ik inhoudelijk naar je vraag kijk dan heb ik wat meer gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik het voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!