Skip to main content

Ik heb een glasvezelaansluiting en een TFT alles in 1 pakket met 2 hmb 2260 ontvangers en een Experiabox v8. Wanneer ik nu overstap naar een Hussel 4K pakket wat krijg ik dan aan apparatuur?

grts Jan

Dan krijgt u 2 4K ontvangers.


Veel plezier straks met de nieuwe decoder 4k die heb ik ook fijne decoders mooi beeld 😄👍👍


Krijg ik dan ook een ander modem?

 


Waarschijnlijk niet, ze pushen er gewoon de KPN firmware in.

Maar voor een nieuwer modem zijn er wel wegen om die te krijgen, maar die mag je zelf verzinnen, iets met bellen en geen stekker in het stopcontact.:scream:


Helaas, ik had gehoopt dat ik dan eindelijk van dit verouderd modem af kon komen. Ik heb n.l. al vanaf het begin dat ik dit heb regelmatig dermate slechte wifi dat ik moet overschakelen naar 4g. De snelheid zakt regelmatig terug tot onder 1 Mbls. Dit zou veroorzaakt kunnen worden doordat er in de buurt ca 25 andere modems staan die allen op 2,4, ghz zenden. een 5 ghz zou dit op kunnen lossen. Maar klagen hierover heeft geen nut, want Telfort/Kpn zegt dan gewoon dat je maar een versterker moet kopen die wel 5 ghz heeft. Een ander modem wordt niet verstrekt. Nu is mijn abonnement gemigreerd naar Kpn dacht ik met overschakelen naar hussel 4k dan wel een ander modem te krijgen, maar als dit niet het geval is dan doe ik de eerste  maanden nog niets. Over 3 maanden loopt n.l. mijn abonnement van mijn mobiel ook af en ik denk dat ik dan maar overstap naar Ziggo. Daar wordt je dan wel voorzien van apparatuur welke up to date is.

 


Je kan het gewoon proberen. Als je het abonnement aanpast naar Hussel, dan krijg je als het goed is geen nieuw jaarcontract. En kun je na 1 of 2 maanden alsnog zonder probleem overstappen naar Ziggo. Ik sluit toch niet helemaal uit dat je een andere router krijgt...


Hi @Jan-Marian,
Welkom op het forum. Als je over gaat naar 4K TV krijg je inderdaad nieuwe ontvangers als je huidige geen 4K ondersteunen. Als je wifi (op de v8) niet meer goed werkt kunt je de wifimanager doorlopen. Als je meting 2x achter elkaar hebt doorlopen en afgerond krijg je opties voor verbetering te zien. Je krijgt dan minimaal 2 keuzes te zien.