Skip to main content

Ik heb het nu aan aantal keer geprobeerd maar het lijkt niet te lukken. Het is niet zo moeilijk maar het werkt toch niet 🙂 Alle opties uitgeput inmiddels, is er iets dat ik kan proberen hierbij misschien? Is het bekend dat het wel vaker problemen oplevert met bepaalde combinaties?

Bedankt voor het antwoord.

Groeten,

Erwin

Beste ​@Erwin_AMS wat is een Jabra BT, soort artikel, heb je een typenummer?

Hoi,

Ik heb de Jabra Evolve 65 2. Inmiddels is het dan na zeker 4 keer opnieuw proberen dan toch gelukt maar blijft toch raadselachting waarvoor het de dagen hiervoor maar niet leek te lukken.

De Jabra is een koptelefoon, Jan.

Goed om te horen dat het inmiddels wel gelukt is om deze te koppelen met de TV+ Box, Erwin! Ik heb er ook geen verklaring voor waarom het eerste niet lukte.

Nu na een weekje is het elke keer wel een langdurig proces hem te koppelen maar het lukt wel elke keer al kost dit wel elke keer een aantal pogingen dus :)

Je moet hem ook steeds weer opnieuw koppelen, Erwin? Dat zou in de basis ook niet moeten hoeven, tenzij jij in de tussentijd andere apparaten koppelt. 

We hebben in het verleden wel eens een wens doorgegeven aan het tv team voor een makkelijkere manier van koppelen/schakelen tussen verbonden bluetooth apparaten (zie nummer 82 in deze feature request lijst). Daar is toen aangegeven dat het niet de prioriteit had. Maar, nieuw jaar, nieuwe kansen. Dus ik zal het weer eens onder de aandacht brengen. Geen garanties dat het dan ook op de planning gezet wordt, maar nee hebben we, ja kunnen we krijgen 😄

Hoi, ik koppel inderdaad ook andere apparaten met deze headset maar inmiddels heb ik geen problemen meer mee.

Groeten,

Erwin

Reageer