Skip to main content

Ik heb 24 maart een bestelling gedaan bij KPN. Nu is me pakketje niet aangekomen en heb ik met KPN gebeld. Echter zeggen hun nu dat ze niks voor me kunnen doen. En ik die 45 euro moet betalen. Dit ben ik echter niet van plan omdat ik niks heb ontvangen.

@Claudiavrolijk  Als KPN het bewijs heeft dat zij het pakket hebben overgedragen aan de bezorgdienst en u geeft aan het pakket niet te hebben ontvangen, dient u zich te wenden tot de bezorgdienst. Mogen die bewijs leveren dat ze het pakket hebben afgeleverd bij u.


PostNL zegt dat ik bij jullie moet zijn. En eerst zei KPN dat ik bij postNL moet zijn. En nu wilt niemand me ineens meer helpen, maar ik moet wel betalen


@Claudiavrolijk  In dat geval mogen ze beiden eerst bewijzen aanleveren. Betalen kan altijd nog :wink:


Het staat ook dat het is afgeleverd op me adres.  Alleen ik heb niks ontvangen en ook nergens voor gerekend wat nodig was volgens uw collega 


@Claudiavrolijk  Voor de goede orde, ik werk niet bij KPN. Op dit forum proberen lezers elkaar te helpen met antwoorden en oplossingen. U kunt hier wachten op contact met een moderator van KPN die dit hopelijk voor u kan beantwoorden. 


KPN hoort  een onderzoek via Post.nl opte starten wat er met deze zending is gebeurt en dus nooit de ontvanger een onderzoek te laten doen @Claudiavrolijk je zult dan waarschijnlijk een brief van post.nl ontvangenom een verklaring of je de zending wel of niet is ontvangen.

Ik kan je vertellen dat een onderzoek in deze langer gaat duren dan je denkt en het lijkt mij dat KPN wellicht een nieuwe zending naar jou kan opsturen


Ze willen/kunnen geen onderzoek meer starten wordt er gezegt. Aangezien ik heb gewacht om te kijken of het ook echt bij de factuur van deze maand  zit.. krijg ik nu als reactie dat ze het nergens meer kunnen terug vinden😒😒 kpn geeft postNL de schuld en anderssom


@Claudiavrolijk  Ga even op zoek naar een bureau voor rechtshulp in je omgeving, zij kunnen je helpen met het opstellen van een brief om die bewijs informatie bij zowel KPN als Post.nl op te vragen. Dit wordt meestal gratis voor je geregeld.

"nergens meer terug kunnen vinden" is de weg van de minste weerstand voor een bedrijf om maar van je af te zijn. Het is jouw geld, nogmaals laat hun het maar bewijzen.


@HansaanZet oh ga ik idd even kijken. Dank je wel voor de tip


@Claudiavrolijk Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je je pakketje niet hebt ontvangen en dat het nu niet lukt om verder te komen. Ik zoek graag uit of er iets is dat ik voor je kan betekenen!

Mag ik vragen wat je hebt besteld en via welke weg?Â