Skip to main content

Hallo,

 

Sinds een week of 2 kan ik niet meer inloggen bij netflix op m’n smarttv (Panasonic Viera).

 

Ik krijg telkens de foutmelding “Couldn’t connect to Netflix. Please try again or restart your network and streaming device. Code: ui-113”. Op de telefoon en laptop werkt het gewoon (zelfde netwerk).

Heb met een medewerker van Netflix wat troubleshooting gedaan en hij denkt dat het bij de ISP ligt.

 

Na het terugzetten van de fabrieksinstellingen van de tv, kon ik weer inloggen, maar na het afsluiten van Netflix en weer opstarten blijf ik de zelfde foutmelding krijgen

 

Groet Arjen

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Welkom op ons forum @duikboot en goed dat je even navraag doet!

Eerlijk is eerlijk, ik heb deze foutmelding ook moeten opzoeken. Dit ook omdat het om Netflix gaat wat je gebruikt op een apparaat wat van jezelf is en niet van KPN.
Ik kwam op deze hulppagina van Netflix terecht met enkele tips en trucs om het op te lossen. Netflix hulppagina
Wat ik hieruit haal is dat het enige advies wat ik vanuit KPN kan geven is je wifi signaal. (tenzij je smart-tv rechtstreeks met een kabel is aangesloten op de experiabox uiteraard :relaxed: )
Indien met wifi, ben je bekend met ons groot wifi topic? Mocht dat ook niet helpen dan is het even wachten tot een medeforumgebruiker (mooi Scrabblewoord!) wellicht nog wat tips en trucs voor je heeft.