Skip to main content

Graag wil ik weten hoe ik mijn DVS 200 meegestuurd had met mijn oude modem naar het adres antwoordnummer 10119 Alphen a/d Rijn postcode 2400 VB wat eigenlijk niet meegestuurd moet worden maar een medewerker vd KPN zei van wel.nu kan ik geen tv boven kijken. Ik ben al vanaf 1april tot vandaag de dag geen resultaat gezien vele telefoons mails gestuurd chat met medewerker ook geen resultaat  hoe gaat de KPN dit oplossen ook naar de winkel geweest volgens een medewerker daar af te halen ook niet. Wat is dit ik dacht klant is koning belachelijk mrt deze coranatijd voel je machteloos   erg triest voor een groot bedrijfKPN

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

"Graag wil ik weten hoe ik mijn DVS 200 meegestuurd had met mijn oude modem"

Ik neem aan dat u hem zelf op de post heeft gedaan. Maar goed nu even serieus. U kreeg te horen dat u de verbindingset moest meesturen, wat was volgens KPN de reden hiervan? Wat geeft KPN aan toen u hierover belde?


Zit er een afzenderadres met klantnummer (bv op een briefje) bij in de doos. Anders wordt het zoeken naar de bekende speld.

En heb je ‘t verzendbewijs van het pakket nog? (zonder wordt het helemaal niks)

Die 200 is best al oud en was eigenlijk sowieso al aan vervanging toe.


Een medewerker had ik aan de tel. Die zei dat ik het mee moet sturen kpn zegt dit is uw eigendom ben na vele medewerkers aan de tel. Met beloftes dat het terug gestuurd wordt geen resultaat n.verwezen om een chat medewerker te chatten net gehoord geen oplossing na 30 dagen


Ik heb bewijs van track en tracé ram nr en ook mijn afzender op het pakje gezet


Wie o wie kan dit voor mij oplossen Vd KPN


Via het forum kan het een tijdje duren. Soms moet je enkele dagen wachten. Bellen of chatten blijft sneller.


Waekow schreef: Wie o wie kan dit voor mij oplossen Vd KPN

Een KPN moderator zal hier nog komen. Vul hiervoor vast je forumprofiel in met je gegevens. Anders kunnen ze niks in behandeling nemen.


Waekow kan ik mijn adres echt ook hier schrijven


Niet in dit topic, maar in je profiel.


Niet vergeten onderaan het formulier op bewaren te klikken.


Hoi @Waekow, ik wil nog wel even mijn best doen om te kijken of ik de DVS 200 retour kan krijgen. Graag zou ik nog weten wanneer je exact het pakketje hebt teruggestuurd? Dus welke datum.  Maar je bent al even bezig? Want na 48 uur na ontvangst is het wel lastig om het nog te achterhalen. En naast de datum ontvang ik ook nog graag de Track & Trace. Dan ga ik mijn best doen, maar ben er bang voor. 


Barcode 3SIPBR003912648 RMA 3912648 NAAR ANTWOORD NR 10119 2400VB ALPHEN AAN DE RIJN VERSTUURD RETOURZENDING 1APRIL 13.50 U IK HEB IN DE FORUM GELEZEN DAT DE DVS 200 VEROUDERD IS MERK IK OOK BIJ HET TV KIJKEN WAAROM KRIJG IK NIET GEWOON EEN VERVANGIN ERG TELEURGESTELD IN KPN AL 37 DAGEN GEEN TV BOVEN WEL BETALEN


Waekow schrijft: Heb in de forum gelezen dat de dvs 200 verouderd is. Merk ik ook bij het tv kijiken. Waarom krijg ik niet gewoon een vervanging?

Omdat KPN de verbindingssets niet verhuurd. Die 200 heb je indertijd ook gekocht. Wil je dus een recentere snellere dan zul je die dus moeten kopen. Dat kan o.a. in de webshop van KPN.

*quote is bewerkt. Hoofdletters verwijderd; zinnen met punten.


Deze ga ik niet meer voor je terug krijgen. Dit is meer dan een maand geleden. Had ik meteen moeten vertellen, excuses. Hier moet meteen actie op uitgezet moeten worden. 

Ik kan ze ook niet zomaar vervangen, zijn namelijk jouw eigendom en al ver buiten garantie. Hoeveel DVS 200 heb je in totaal? Of heb je ook nog andere? Dan ga ik kijken wat ik nog kan betekenen. 


Ik heb nu nog 1 DVS 200


Aan ééntje heb je niks.

Overigens is het model 200 technisch ook wel sterk verouderd en zul je deze al een jaar of 6 / 7 in huis gehad hebben.

Je kunt beter gewoon de technisch betere 1200 aanschaffen. Die werkt beter dan de oude 200.


Met 1 kun je niet veel inderdaad. Overigens is het al een ouder type. Je kan kijken of je nog een via Marktplaats kan vinden om nog een DVS 200 te kopen. Heeft niet de voorkeur, een hele nieuwe set zou beter zijn. 1200 werkt overigens niet samen met een 200. Of ik kan je een kabel opsturen om je tv via de kabel aan te sluiten. 


Als klant heb ik recht op een nieuwe set ik ga er niet voor betalen want er was mij een verkeerde opdracht gegeven heb ook geen zin in kabel  die door de kamer loopt .Aangezien ik gelijk op 1 april toen de RETOURZENDING gedaan weer op dezelfde dag aan de bel trok om het terug te halen werd ik 1maand lang tot nu toe aan get lijntje gehouden.ik denk dat de klant is koning. Als hier geen oplossing is ga ik RADAR inschakelen hoe ik als klant behandeld wordt door de KPN


Ik ben verder gaan zoeken naar wat ik kan betekenen. Ik heb hiervoor ook nog even overlegd. Een hele nieuwe set kan ik je niet aanbieden, maar ik heb wel een voorstel. Ik kan je een DVS1200 adapter sturen gratis. Of ik stuur je er 2 en dan kunnen we het bedrag delen. Ik vergoed dan de helft. DVS1200 kan samenwerken met de 200, maar werkt het niet het beste. Twee van 1200 zijn beter. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat. 


Mijn voorkeur is een gratis DVS 1200  TOEGESTUURD


Excuses, ik was even in de war. Ik kan je zelf geen lossen sturen. Ik dacht van wel, maar ik zat fout. Zou je een willen bestellen? Als je mij dan de bevestiging stuurt, dan zal ik dat bedrag voor je vergoeden. 


Wat voor bevestiging wil je dat ik stuur om de DVS toegestuurd krijgen en wanneer wordt dit nu opgelost het is al vanaf 1 april dat ik bezig ben .het was eerst gratis en wil je dat ik ga bestellen en dat je het bedrag gaat vergoeden is dit wel te vertrouwen???? Krijg ik het toegestuurd met de rekening die ik zelf moet betalen .Stuur het maar naar mijn adres de KPN heeft mijn gegevens dus wat is de moeilijkheid .


Ja via apparatuur voor thuis kun je 1 adapter bestellen, deze zelf eerst betalen en als je dan de bevestiging stuurt van die bestelling. Dan zorg ik dat het geld in mindering wordt gebracht op de volgende factuur. Dan is het daarna opgelost. 


Hoe moet je die bestellen welke Site  moet je bellen0800 0402 het is mij allemaal niet duidelijk ik vertrouw dit allemaal niet zoveel beloftes via telefoon niks ontvangen . Stuur mij via  de KPN om de adapter wat beloofd is dan zijn wij van dat gezeur af mijn vertrouwen is nu erg beschaamd door KPN


https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437804/draadloze-verbindingsadapter-1200-1-adapter/?pageCount=1&pos=1289 hier bestellen. De bevestiging mail je dan naar @Bart_Z hoe moeilijk kan dat zijn.