Skip to main content

Ik kan alleen maar favorieten zenders aanklikken maar niet meer verschillende lijsten maken voor elk kastje is dit wel mogelijk? En zo niet of kpn dan misschien kan kijken om dit toe te voegen. Het is raar om dezelfde favorieten lijst te hebben als een kastje waar je niet naar kijkt.

Zie punt 3 van de feature requests TV+ Box. 

Ik zie alleen staan dat we een jaar verder zijn en er nog steeds geen oplossing is voor het maken van verschillende zenderlijsten, iets wat al bestond in andere versies van kpn tv zoals de app. Ook op punt 88 wordt geen progressie gemaakt en ik vraag me af of er überhaupt wel aan gewerkt wordt aangezien deze functies voor een bedrijf als kpn waar toch best veel geld in zit, niet lastig zouden moeten zijn.

Bij KPN duurt altijd alles enorm lang. En vaak word er via updates meer kapot gemaakt dan dat er iets toegevoegd of verbeterd word. 

Off-topic:

Zo wacht ik ook al zo'n zes jaar op de beloofde HD-"Glas" op 1 functionaliteit voor de oude TV ontvangers maar ook die is nog altijd niet gerealiseerd en lijkt ook niet gerealiseerd te worden met de aanstaande grote firmware update voor de 2952 en 5202. Als glasvezelabonnee kan ik daardoor al zo'n zes jaar opnames van de HD-"Glas" zenders (661 t/m 670) niet terugkijken via de KPN TV apps en de TV site van KPN en dat is mijns inziens toch wel een zeer grote tekortkoming van de TV dienst van KPN.

Die grote firmware update is het laatste stapje in het proces om het oude TV platform van KPN uit te faseren zodat alle TV ontvangers (2952, 5202 en 7022) gebruik maken van hetzelfde (nieuwe) TV platform. Mijn vraag is dan waarom het op de 7022 wel gelukt is om de HD zenders met de hoogste kwaliteit vanaf kanaal 1 te tonen terwijl de oude TV ontvangers daarvan verstoten blijven (met alle vervelende consequenties van dien}.

Ik zag dat je dit topic gerapporteerd hebt omdat je het niet eens bent met gemarkeerde antwoord. Vandaar dat ik hier alsnog even reageer.

Ik zie alleen staan dat we een jaar verder zijn en er nog steeds geen oplossing is voor het maken van verschillende zenderlijsten, iets wat al bestond in andere versies van kpn tv zoals de app. Ook op punt 88 wordt geen progressie gemaakt en ik vraag me af of er überhaupt wel aan gewerkt wordt aangezien deze functies voor een bedrijf als kpn waar toch best veel geld in zit, niet lastig zouden moeten zijn.

Dat is inderdaad de huidige status van deze wens. Er zijn geen plannen om los verschillende zenderlijsten mogelijk te maken. We willen graag profielen introduceren, en daar zouden verschillende zenderlijsten per profiel dan goed bij passen. Profielen staat op de planning om dit jaar aandacht aan te besteden, maar hoe en wat precies, dat is nog niet duidelijk op dit moment. Ik kan je dan ook alleen maar aanraden om de Product Updates in de gaten te houden. Alles wat er verbeterd en veranderd wordt in de TV+ Box melden we daar.

Reageer