Skip to main content

Goedemiddag allen,

helaas mag ik het zelfde probleem ervaren. bij het switchen van input krijg ik wisselend sneeuw en zwart scherm. hdmi-kabel wisselen werkt helaas niet. ook firmwareupdates e.d. werken niet. 

de tv is nog geen 1,5 jaar oud: PHilips 55PUS9435/12

wat kan ik nog doen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

 

 

helaas mag ik het zelfde probleem ervaren. bij het switchen van input krijg ik wisselend sneeuw en zwart scherm.

Bedoel je dat je bij de éne bron (source/input) sneeuw krijgt en bij een andere een zwart scherm?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


nee, na switchen naar de bron van de tv ontvanger krijg ik wisselend zwart en sneew met intervallen tussen de 8 en 18 seconden

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


nee, na switchen naar de bron van de tv ontvanger krijg ik wisselend zwart en sneew met intervallen tussen de 8 en 18 seconden

Dan hoop ik dat iemand van kpn zal reageren om met je mee te denken.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo @WoofTATA, welkom op het KPN forum! Je krijgt dus afwisselend zwart beeld en sneeuw wanneer je naar de bron van de tv-ontvanger wisselt. Krijg je hetzelfde beeld als je naar een andere bron wisselt of echt alleen bij de tv-ontvanger?

Je hebt ook al een andere HDMI kabel geprobeerd, lees ik. Wat voor kabel heb je nu in gebruik? Heb je ook al een andere HDMI poort op de televisie geprobeerd?

Heb je toevallig nog een tweede tv-ontvanger in huis? Zo ja, zou je de tv-ontvangers dan eens van plek willen wisselen? Ervaar je dan nog steeds hetzelfde probleem bij deze televisie of verhuist het probleem mee met de tv-ontvanger?