Skip to main content

Ik heb bij mijn Abo het pluspakket. 

 

 

Volgens zowel het infomenu in het itv menu 

 

 

 

als een topic op KPN.com ( https://www.kpn.com/beleef/films-tv/series-in-het-pluspakket.htm ) zou deze maand The Fosters en Brothers & Sisters te zien zijn.

 

Na de aanpassing vh menu is het er niet makkelijker op geworden een serie te vinden (voorheen kon ik browsen bij m'n favoriete zender en nu niet meer)maar dat terzijde.

 

Ik ben gaan zoeken naar beide series en er wordt niets gevonden :-(

 

 

Kunnen jullie mij uitleggen hoe/waar ik ze wel vinden kan?

 

Alvast bedankt!

Kunnen jullie mij uitleggen hoe/waar ik ze wel vinden kan?

Niet. Helaas. Ze staan er niet in. Heb alle rubrieken doorgespit maar kom The Fosters niet tegen.

Brothers & Sisters heeft er tot 25 juni in gestaan.


Vreemd dat de info zowel op KPN.com als in het pluspakket niet klopt.

 

Vwb Brothers & Sisters Heb ik nog hoop, op kon.com staat : "Alle 5 seizoenen zijn vanaf 19 oktober te zien in het Pluspakket." Dus wie weet 😁

 

Dank voor de vlotte reactie in ieder geval!


Aardig dat Brothers & Sisters inderdaad alweer terugkomt. Dat zie ik ook onder kpn.com/pluspakket. De Fosters zie ik in de decoder echter nérgens. Mogelijk dat de KPN moderator die hier nog komt even over kan informeren bij de leverancier.


Hi @Madd en @PeterG! Ik heb het nagekeken. The Fosters staan inmiddels online met 5 seizoenen, en Brothers & Sisters komt inderdaad 19-10. Beetje mosterd na de maaltijd, maar toch… Excuses voor de onduidelijkheid! Als er nog vragen zijn, laat het vooral weten.