Skip to main content

We hebben het KNP-pluspakket voor de TV, maar sinds vandaag is het niet meer actief. We hebben alleen toegang tot het basispakket. Het modem en de tv-ontvangen opnieuw opstarten bieden geen oplossing. 

Beste ​@Hans uit Den Haag hoe weet je dat het PLuspakket het niet meer doet?

Heb je iets aan je abo veranderd?

Via de afstandsbediening zijn ineens veel minder zenders toegankelijk dan voorheen.

Ik heb niets aan het abonnement veranderd. Pluspakket staat nog steeds vermeld in het productenoverzicht.

Beste ​@Hans uit Den Haag een goede test is kanaal 89 (ONS) proberen in te schakelen.

Als dat lukt heb je het Pluspakket waarschijnlijk nog.

Iedere klant heeft deze maand de beschikking over kanaal 89 i.v.m. de feestdagen.

Afhankelijk van het type tv-decoder kun je binnen het menu zien op welke pakketten te geabonneerd bent en dat kun je ook terugzien in MijnKPN

`Ja, ik heb het abonnement nog steeds, alleen de tv-ontvanger geeft het niet meer weer. Ergens is het kennelijk per abuis uitgeschakeld.

Beste ​@Hans uit Den Haag , dan morgen even bellen met 0800 0402.

Ja, dat was ik al van plan. Dank voor het meedenken.

Hoi ​@Hans uit Den Haag, wat gek dat je ineens zenders kwijt bent. Je geeft al aan dat het Pluspakket nog wel in je productoverzicht staat. Dan vermoed ik dat je misschien (per ongeluk) zenders hebt verborgen, of een zenderlijst hebt geactiveerd waarin sommige zenders zijn verborgen.

Je kunt dit via het instellingenmenu controleren en weer aanpassen. 

Hoi ​@Hans uit Den Haag, wat gek dat je ineens zenders kwijt bent. Je geeft al aan dat het Pluspakket nog wel in je productoverzicht staat. Dan vermoed ik dat je misschien (per ongeluk) zenders hebt verborgen, of een zenderlijst hebt geactiveerd waarin sommige zenders zijn verborgen.

Je kunt dit via het instellingenmenu controleren en weer aanpassen. 

Dank voor de reactie. Het probleem met hulp van de KPN-helpdesk. We hebben de tv-ontvanger teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Daarna werkte alles weer normaal. Ik had de helpdesk binnen een minuut aan de lijn en de medewerker wist meteen de goede oplossing. Goede service van KPN!

Reageer