Skip to main content

Vinden jullie €15 per maand om F1 te kijken ook een bizar hoog bedrag en denken jullie ook dat KPN en Ziggo de klant slechts zien als geldautomaat?

 

Met KPN hussel kun je je sport pakket gewoon weer uitzetten. Wat dus weer bespaard in de kosten.Dus nee, je betaald gewoon voor een dienst die Ziggo ook heeft.


Waarom kies je dan niet voor F1 TV Pro?


En check vooral even of er misschien ziggo-signaal op je kabelaansluiting zit.

Dat is hier wel het geval :grinning:


Eens @Mad Mart ,

Ik zou er nog geen euro voor betalen. Maar ik ben dan ook geen liefhebber van Formule 1. 

Dit jaar kun je trouwens via het Duitse RTL nog gewoon gratis naar vier races kijken. En nog een paar andere races gratis via andere zenders. Volgens de huidige planning kun je dit jaar zes races gratis volgen bij KPN. (En eventueel nog eentje extra via de schotel.)

  • 18-04 – Grand Prix Emilia Romagna (RTL Duitsland begin 15.00 uur)
  • 09-05 – Grand Prix van Spanje (RTL Duitsland begin 15.00 uur)
  • 18-07 – Grand Prix van Groot-Brittanië (Channel 4 (satelliet) begin 16.00 uur)
  • 29-08 – Grand Prix van België (VRT begin 15.00 uur)
  • 05-09 – Grand Prix van Nederland (Ziggo begin 15.00 uur, vrij te zien via KPN)
  • 11-09 – Grand Prix van Italië (RTL Duitsland begin 15.00 uur)
  • 07-11 – Grand Prix van Brazilië (RTL Duitsland begin 18.00 uur)

bron : Totaal TV


Ook ik zou er nog geen Euro aan uit willen geven, net zoals dat ik geen Euro uit wil geven aan voetbal. Ik heb alle sportpakketten daarom ook afgezworen, die zijn me het geld echt niet waard.


En check vooral even of er misschien ziggo-signaal op je kabelaansluiting zit.

Dat is hier wel het geval :grinning:

@Katana321

Bij mij is die aansluiting afgelopen woensdag 24 maart helaas afgesloten; heb er 5 jaar van kunnen genieten. Maar heb gelukkig net 2 weken terug het Ziggo Sport pakket bij kpn aangezet. :grinning:


Vinden jullie €15 per maand om F1 te kijken ook een bizar hoog bedrag en denken jullie ook dat KPN en Ziggo de klant slechts zien als geldautomaat?

 

 

Dat ligt eraan, heb je het er wel of niet voor over.

Ik wel en zet het half december weer op.

 

En wat wjb vermeld is ook een goede en voordelige oplossing. 


Ook ik zou er nog geen Euro aan uit willen geven, net zoals dat ik geen Euro uit wil geven aan voetbal. Ik heb alle sportpakketten daarom ook afgezworen, die zijn me het geld echt niet waard.

 

Dat mag natuurlijk.