Skip to main content

De digitale box valt steeds uit. Diverse malen gereset, probleem blijft zich herhalen.

Apparaat valt steeds uit. Hebben al diverse malen gereset maar probleem blijft herhalen

 

Admin: bericht samengevoegd met eigen topic


Hoi @eik13. Welkom op ons forum!

Het is helaas een bekend probleem dat de tv-ontvanger soms uit het niets opnieuw opstart. Onze technische dienst is druk bezig om dit op te lossen, maar het blijkt helaas ingewikkelder dan het lijkt. Ze kunnen daarom jouw hulp goed gebruiken. Wil je misschien je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, naam, geboortedatum, en klantnummer? En wil je een antwoord geven op onderstaande vragen:

  1. Wat was je aan het doen op het moment van spontaan herstarten? Tv-kijken, opname kijken, Netflix kijken? Of iets anders?
  2. Op welk tijdstip trad het probleem op?
  3. Hoe vaak treedt het probleem op? Is dat 1 keer per week, 1 keer per dag, of meerdere keren per dag?
  4. Mocht dit meerdere keren per dag zijn, dan wil de technische dienst wellicht graag met  je in contact komen om het probleem boven water te krijgen. Wil je in dat geval ook een telefoonnummer in je profiel zetten, en laten weten op welke dagdelen je het beste bereikbaar bent? 

Ik hoor het graag van je! Dan kan ik het doorgeven aan mijn collega's. 


Reageer