Skip to main content

Mijn televisieaansluiting hapert. Ik wil graag dat dit wordt nagekeken.

 

Het beeld hapert, blijft hangen, met name als ik buffer, terugkijk en met netflix


Ik wil dat er een monteur naar kijkt dit is niet meer acceptabel


Hoi @Dik Bakker 
Ik denk dat je dan sneller even 0800 0402 kunt bellen.
Het is druk op het forum en een antwoord kan wel zo'n 5 dagen duren momenteel.


Goedemorgen @Dik Bakker! Welkom op het forum.

Irritant dat het beeld van de tv telkens hapert! Had je inmiddels telefonisch contact gehad en is het verholpen?


Ik heb uitgebreid getelefoneerd (kostte me meer dan €20) maar de gedane suggesties hebben niet geholpen. Ik leg nu maar steeds een kabel door het huis, maar overweeg een andere provider te gaan zoeken.


Vreemd.  De klantenservice heeft een gratis nummer.  0800-0402. U heeft via een duur belbedrijf gebeld.  U gebruikt toch niet dit soort dingen? 

 


Ja, dat was mijn eigen stommiteit, omdat ik het service nummer niet op de site kon vinden (een andere veelgebruikte policy om telefonisch contact te ontmoedigen ...).

Ik maak gebruik van een DVS50 en eentje met een KPN logo erop.

 


… DVS 650 … mij geleverd door KPN, zeven jaar geleden. Dat werkte aanvankelijk prima, maar gaandeweg steeds slechter.


Mij is gesuggereerd om ook nog een DVS extra te plaatsen, direct achter het modem, maar toen raakte ik mijn WiFi aansluiting kwijt ...


Ze kunnen goed werken maar ze kunnen slecht tegen ledverlichting, dimmers en telefoonopladers. En daarvan heb je er de laatste jaren vast meer van in huis gehaald. Kabels trekken is de enige oplossing.  Overigens heeft dit niet met een provider te maken.  


Nee, ik snap dat KPN daar op zich niet veel aan kan doen, maar men heeft wel de apparatuur geleverd. Ik begrijp dat sommige apparaten een negatieve invloed kunnen hebben maar ik heb reeds volop met deze zaken geëxperimenteerd en zie geen verbetering als alles af staat dat een rol kan spelen. Ik zal kijken of vaste bekabeling te doen is (lastig gezien de plek waar de tv’s staan opgesteld t.o.v. het modem) en ondertussen dan maar de losse kabel tevoorschijn halen als naar een van de tv’s wordt gekeken. Dank voor de suggesties!