Skip to main content

Al vanaf de installatie werkt de TV in de woon kamer zeer traag , de installateur zij toen al dat de kastjes in het stop contact vervangen zouden worden , het hele gebeuren werkt tot heel veel ergernis , we willen graag dat er een monteur langs komt om het probleem op te lossen.

Gr Nico.

Welkom op ons Forum Nico. 

Ik begrijp dat je vanaf het begin al problemen hebt met je tv. Dit komt waarschijnlijk door de draadloze verbindingsset geef je aan. Ik kan me voorstellen dat dit voor veel ergernis zorgt en je graag zo snel mogelijk een oplossing wil. Om je verder te helpen heb ik eerst een paar vragen voor je. Ik kan je namelijk niet direct een monteur sturen. Dat kan wel, maar dan zul je er zelf voor moeten betalen. Dat wil je denk ik liever niet. Voor het niet goed functioneren / installeren van een draadloze set sturen wij doorgaans ook geen monteur.

Heb je de mogelijkheid om je tv-ontvanger ook via de kabel aan te sluiten? Dat werkt altijd het beste. Zo kunnen we ook uitsluiten dat het inderdaad niet aan de ontvanger, de kabel of het modem ligt (of nog iets anders). 
En hoe oud zijn jouw draadloze kastjes? En heb je zelf al iets geprobeerd om het probleem op te lossen?  


Hallo , heb afgelopen week nieuwe experiabox binnen gekregen , had no: 9 heb nu no: 12.

Echter het probleem blijft het zelfde , duurt minimaal 5 minuten voor dat de TV aan gaat, en dan nog minimaal 10 minuten voor dat ik van zender kan veranderen . de monteur die het toen installeerden zij toen al dat die kastjes die in het stopcontact zitten al ouderwets waren ??????????

Dus ik denk toch dat er een monteur langs moet komen met nieuwe kastjes in het stopcontact.


Ik begrijp dat je het liefste direct een monteur wil en zoals gezegd kan dat ook. Alleen komen daar dan waarschijnlijk wel kosten voor achterweg. Als je dat geen probleem vindt, dan ga ik dat voor je regelen. Laat het dan weten.
Als je dit wil voorkomen, dan wil ik je vragen om antwoord te geven op mijn eerdere vragen. Dan kan ik een inschatting maken wat voor jou de beste en meest voordelige oplossing is. 


Als ik kosten moet gaan maken voor een probleem wat bij het begin al aanwezig was, dan stap ik over naar Ziggo, dan word alles geïnstalleerd gratis , dan is onze jaren lange relatie maar over .

Groetjes Nico.


Zoals gezegd wil ik je graag helpen, maar om jou te kunnen helpen heb ik jouw hulp ook weer nodig. In dit geval door het beantwoorden van mijn vragen. Als je alleen een gratis monteur wil, dan houdt het voor mij op. Die kan ik je op voorhand niet geven. Ik hoop dat je dat ook begrijpt.  

Wil je sneller contact, dan kun je ook altijd bellen met 0800 0402. Dan komen we sneller tot een oplossing. 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog iets kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je. 


Reageer