Skip to main content

Wanneer ik tijdens het live tv kijken een programma pauzeer en vervolgens hervat, komt er een foutmelding dat de verbinding met de zender is verbroken. De ontvanger moet herstarten om weer door te kunnen, maar bij de eerstvolgende keer pauzeren gaat het gewoon weer mis

Ā 

ander, nog irritanter probleem; Spontaan verspringen naar het volgende programma bij terugkijken vanuit de gids. Ik kijk net de F1 training van vanmiddag terug, en na even te hebben gekeken (en met nog anderhalf uur te gaan) komt melding dat hij over gaat naar het volgende, aansluitende programma in de gids voor terugkijken. Ik val het volgende programma binnen, halverwege het 1 uur durende tijdsbestek ervan. Binnen 10 seconden weer een volgend programma melding. En dat nu al 3x op rij. En volgende. En volgende. Zo kan ik toch niet tv kijken!! Klantenservice onbereikbaar, herinstalleren van de ontvanger zonder resultaat

Hi @rwvanvĀ ,
Welkom op het forum. Hoe lang heb je hier al last van? en heb je je TV Ontvanger via een Draadloze Verbings Set aangesloten?Ā Als je wilt dat ik met je meekijk, dan heb ik wel iets van gegevens nodig. Zou je daarom je profiel aan kunnen vullen?Ā 

Hoe heb je geprobeerd de klantenservice te bereiken? Via 0800-0402 kun je de klantenserviceĀ bellenĀ :relaxed:.


Dag Denise,

Probleem is inmiddels verdwenen. Niets van mijn handelingen heeft het opgelost, maar is uiteindelijk vanzelf opgehouden na ik meen iets vanĀ anderhalve dag. Vermoed dat dit gerelateerd was aan de problemen elders de avond tevoren, maar maakt nu niet meer uit.


@rwvanvĀ ,
Super dat het nu weer werktĀ :muscle_tone3::nerd: