Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem,  alleen elke keer als ik netflix opstart vanuit een standby kastje. Pas na een volledige reset heb ik weer bewegend beeld. Dat word wel vervelend…

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hier de zelfde problemen, automatisch restart van de ontvanger. Ook zwart beeld tijdens Netflix.

KPN dit is ontstaan sinds jullie nieuwe update / interface  hebben gedraaid ,is het niet zo dat de oude box de nieuwe update gewoon niet trekt en dat jullie (net als Ziggo met de Horizon Box) een nieuwe settopbox moeten leveren aan trouwe klanten die hier hinder van ondervinden?


Hier de zelfde problemen, automatisch restart van de ontvanger. Ook zwart beeld tijdens Netflix.

KPN dit is ontstaan sinds jullie nieuwe update / interface  hebben gedraaid ,is het niet zo dat de oude box de nieuwe update gewoon niet trekt en dat jullie (net als Ziggo met de Horizon Box) een nieuwe settopbox moeten leveren aan trouwe klanten die hier hinder van ondervinden?

Ik heb hetzelfde gevoel als jij. Heb gisteren wel een half uur met kpn contact gehad hierover. Maar ze zeggen dat ik nog prima apparatuur heb. Alleen daar heb ik mijn twijfels over. Ik heb de hmb 2260. Ze hebben het kastje helemaal gereset. Dus ben benieuwd 


Hier de zelfde problemen, automatisch restart van de ontvanger. Ook zwart beeld tijdens Netflix.

KPN dit is ontstaan sinds jullie nieuwe update / interface  hebben gedraaid ,is het niet zo dat de oude box de nieuwe update gewoon niet trekt en dat jullie (net als Ziggo met de Horizon Box) een nieuwe settopbox moeten leveren aan trouwe klanten die hier hinder van ondervinden?

Wij hebben een HMB2260 v2 en hier ook hetzelde probleem :sob:

In ieder geval fijn om te lezen dat het niet aan mijn setup ligt.

Ben ben ook erg benieuwd hoe we het weer aan de praat kunnen krijgen want elke keer opnieuw opstarten lijkt me niet helemaal de bedoeling.

 

 

 


heb sinds de update van de setup kastje hetzelfde probleem wel geluid en ondertiteling. had voor de laatste update nergens geen problemen mee. heb geen zin om elke keer het kastje opnieuw te moeten opstarten als ik netflix wil gaan kijken.

ik hoop echt dat de kpn er wat aan gaat doen om trouwe klanten een nieuwe kastjes te geven.


Hetzelfde hier, twee maand een nieuw kastje, nu elke dag een reset nodig. Is hier al een fix voor in de maak, weten jullie al wat meer?


Wij ervaren hetzelfde probleem. Ik heb ook de indruk dat dit is veroorzaakt door een update van de KPN ontvanger. Netflix start streams met geluid en ondertiteling maar met zwart beeld. Telkens als dit voorkomt is een reset de oplossing. KPN, wordt een oplossing voor deze storing onderzocht?


Ik heb exact hetzelfde probleem. Wil je even snel Netflix aanzetten, heb je geen beeld (alleen geluid en ondertiteling). Kastje opnieuw starten… wachten… nog langer wachten… uiteindelijk kun je dan toch beginnen met kijken.

Volgende avond: exact hetzelfde probleem. Ik word hier een beetje moedeloos van, vooral gezien het feit ik hier ook al 5x contact over heb gehad met de klantenservice. Dat dit ontstaan is sinds de nieuwste software update gaat er bij hen niet in. Echter hebben wij daarvoor nooit klachten gehad.

In eerste instantie wilden ze het kastje niet omruilen, na opnieuw bellen en lang praten werd het kastje dan toch gewisseld. Maar wat denk je? Krijg gewoon weer hetzelfde Arcadyan kastje (uit 2013!!) en vanaf dag 1 dezelfde problemen. Heb direct weer gebeld met KPN klantenservice maar ze kunnen mij niet helpen totdat zij de retourmelding van het vorige kastje hebben verwerkt. Dat is nu ruim 2 weken geleden, dus ik ga vandaag maar weer eens bellen. 

Daarnaast beginnen ze elke keer over “opnieuw inladen van de software” maar ik kan tot in den treure fabrieksinstellingen resetten maar dit lost het gewoon niet op.


@Bart_ Kan KPN via het forum reageren op deze klachten?


Hier ook hetzelfde probleem sinds de update van de itv ontvanger regelmatig, netflix wel geluid geen beeld,itv ontvanger start regelmatig automatisch op heel vervelend.


Elke dag opnieuw alles resetten kan toch niet de bedoeling zijn…..? 
langzamerhand begint het toch aardig vervelend te worden!!!!!!


Dag allemaal. Hier spelen zo te lezen twee problemen. Het herstarten van de tuners hebben wij in onderzoek. Het centrale topic daarvoor is hier te vinden:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/spontaan-herstartende-tv-ontvangers-510315

 

Maar ik lees ook klachten over Netflix. Waarbij er wel geluid maar geen beeld is. Ik zal deze meldingen doorsturen naar de itv techneuten. Zodra ik meer weet, geef ik uiteraard een update.

 

Kunnen de mensen die last van de netflix storing aangeven welk type tuner zij in huis hebben staan?


Dag allemaal. Hier spelen zo te lezen twee problemen. Het herstarten van de tuners hebben wij in onderzoek. Het centrale topic daarvoor is hier te vinden:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/spontaan-herstartende-tv-ontvangers-510315

 

Maar ik lees ook klachten over Netflix. Waarbij er wel geluid maar geen beeld is. Ik zal deze meldingen doorsturen naar de itv techneuten. Zodra ik meer weet, geef ik uiteraard een update.

 

Kunnen de mensen die last van de netflix storing aangeven welk type tuner zij in huis hebben staan?

Arcadyan HMB2260 heb er nu 3 gehad, constant hetzelfde probleem met Netflix.