@kpn ik ervaar het zelfde probleem dat apps niet werken en vast lopen. Ik zou hier graag een oplossing voor willen hebben.Â
Â
vast bedankt Bram
Goedemorgen,
Ik ervaar sinds een paar dagen ditzelfde probleem! Nou staat er inb1 van de reacties dat een onweg zou zijn om via de smart tv zelf te openen, maar nu is het zo dat mijn tv ineens ook geen verbinding kan maken met de wifi... mijn telefoon heeft wel gewoon verbinding en ik kan bijv wel mijn tv koppelen aan mijn eigen mobiele hotspot.  Dit ligt dus niet aan mijn tv. Word hier iets aan gedaan ?
Goedemorgen,
Ik ervaar sinds een paar dagen ditzelfde probleem! Nou staat er inb1 van de reacties dat een onweg zou zijn om via de smart tv zelf te openen, maar nu is het zo dat mijn tv ineens ook geen verbinding kan maken met de wifi... mijn telefoon heeft wel gewoon verbinding en ik kan bijv wel mijn tv koppelen aan mijn eigen mobiele hotspot.  Dit ligt dus niet aan mijn tv. Word hier iets aan gedaan ?
Dit lijkt meer een modem probleem, had ik laatst ook met de Box12, de 2.4ghz wifi deed heel vreemd, de 5ghz was gewoon in orde. Alle apparaten op de 2.4ghz band hadden problemen. Herstart van het modem, vanuit het menu van de Box12 was de oplossing.
Goedemorgen,
Dit lijkt meer een modem probleem, had ik laatst ook met de Box12, de 2.4ghz wifi deed heel vreemd, de 5ghz was gewoon in orde. Alle apparaten op de 2.4ghz band hadden problemen. Herstart van het modem, vanuit het menu van de Box12 was de oplossing.
Ah oké! Ik ben echt een noob haha, moet ik dan gewoon de modem in de meterkast even van de stroom afhalen? Of hoe kom ik bij zo een menu?Â
Herstarten door even stroomloos maken kan ook, ​@TG_.
Als je het wel via de modeminterface wil doen kunnen we je daar doorheen praten, maar hoe dit dan precies gaat hangt ook af van welk modem je hebt.
Je kunt sowieso in onze Kennisbank introductie-artikelen vinden voor elk modem met ook informatie over inloggen op de webinterface. Als je meer hulp zou willen dan kun je het beste daarvoor een los eigen topic aanmaken.
​@Erik van KPN ​@Marcia van KPN ​@Sanne van KPN ik ben benieuwd hoe het ervoor staat met de oplossing voor deze problemen?? Zoals jullie kunnen lezen hebben steeds meer mensen last hiervan.
Een maand geleden is eindelijk, na een half jaar moeten zeuren, verbetering beloofd, alleen tot nu toe is er nog niks veranderd. Sterker nog, bij ons worden de problemen alleen maar erger. Wij kunnen op dit moment Netflix helemaal niet meer openen.
Ik hoop niet dat dit weer een een loze belofte is geweest..
Laatste nieuws is dat we het probleem rond het switchen van bijv. Videoland naar Netflix herkennen en hieraan gaan werken. Ik verwacht dat dit met één van de volgende updates opgepakt wordt.Â
Â
Is er al bekend wanneer de update met de oplossing komt?
Hi allen! Helaas nog geen concrete datum. We hebben recent nog een reminder gestuurd aan de ontwikkelaars, dus zodra we weten wanneer dit opgelost wordt laten we het hier ook weten.Â
Het is beslist geen loze belofte. Het probleem kunnen we nabootsen en het moet gewoon opgelost, dus het is afwachten tot de update klaar is die dit oplost.
Excuses dat het zo lang duurt.Â
Leuk de reactie we zijn er mee bezig, echter na ruim een half jaar mag je een oplossing verwachten.
of een betere. Idem met extra geheugen of iets anders.
op deze manier is het niet te kijken, dus wanneer komt kpn met een oplossing, aangezien de diensten rechtstreeks wel werken?
Â
Grt Remco
Update:
In de volgende update zit een oplossing voor dit probleem. Zie de reactie van Erik in onze TV Ontvanger Product Update.Â
Dus uiterlijk 21 januari (afhankelijk van in welke groep je zit) moet dit opgelost zijn.