Skip to main content

KPN iTV geef veel fouten over bladwijzers terwijl ik niets doe met bladwijzers slecht op een knopje druk.

Ik vind het een vervelende fout die ik nergens kan melden. Ik hoop dat KPN de site verbeterd.

Ook daarmee valt op  dat ook een programma niet opslaat waar je bent gebleven, dat is bijna altijd zo. Ik ben er nog niet achter hoe ik netjes een programma moet afsluiten zonder dat dit gebeurd.

Ook dit is een site fout waarbij ik graag een oplossing zou willen zien.

KPN iTV geef veel fouten over bladwijzers terwijl ik niets doe met bladwijzers slecht op een knopje druk.

Wat bedoel je hiermee precies? Kan je anders een foto plaatsen?

Ook daarmee valt op  dat ook een programma niet opslaat waar je bent gebleven, dat is bijna altijd zo. Ik ben er nog niet achter hoe ik netjes een programma moet afsluiten zonder dat dit gebeurd.

Ik heb dit zelf ook even getest. Ik heb dit probleem niet. Niet bij opgeslagen programma's en ook niet bij terugkijken. Als ik het programma sluit door op het pijltje terug te drukken, dan krijg ik bovenin de volgende melding: “We hebben opgeslagen waar je bent gebleven.” Als ik dan weer op het programma klik, dan ga ik weer gewoon verder.

In welke browser kijk jij? Heb je ook al eens de cookies verwijderd en de cache geleegd? Misschien dat dit jou helpt.

Ik gebruik Chrome.

Klik ook altijd op het pijltje ‘terug’ en krijg in principe ook die zelfde melding.

Maar helaas maar al te vaak niet.

Cookies en cache worden dagelijks geleegd, zonder resultaat

Het gebeurde weer bij een film waar ik op de terug knop drukte, ook werd deze niet opgeslagen en begon weer helemaal van voor af aan.

Wil je het eens testen in een andere browser? Ik ben benieuwd of je dan nog steeds problemen ervaart.

Dat zal ik gaan doen, ik kom er over een paar dagen op terug.

Ik ben ook wel benieuwd of er meer klanten zijn die dit ervaren? Iemand?

Helemaal goed. Ik wacht je reactie af.

Helaas ook bij Edge komen bladwijzer fouten voor en wordt niet opgeslagen waar ik ben gebleven.

Ben benieuwd wat hier fout gaat, ligt het aan mijn account, ligt het aan de opbouw van de site. Vertel het maar.

een programma niet opslaat waar je bent gebleven, dat is bijna altijd zo. Ik ben er nog niet achter hoe ik netjes een programma moet afsluiten zonder dat dit gebeurd.

Ik wilde net uitleg schrijven maar begrijp dat het hier niet de ontvanger betreft….

Via de laptop heb ik bij mijn weten nog nooit ook maar iets teruggekeken via de gids. Wel af en toe een opname, maar alleen tijdens vakanties. Als ik er aan toe kom. Zal de afgelopen jaren nog geen 3 x zijn voorgekomen.

Maar ik kan me zo voorstellen dat bij voortijdig onderbreken je het pijltje terug linksboven dient te gebruiken. Als je dan die melding krijgt lijkt het mij een fout op het niveau van jouw abonnement binnen de systemen. Daar kan ​@Denise van KPN dan wat op uitsturen richting het team.

Wordt het punt wel onthouden als je halverwege een opname stopt op je ontvanger? Met het kromme terugpijltje.

@PeterG Het betreft enkel kijken via de browser, dan wordt het zelden goed opgeslagen. Veelal met een bladwijzer fout.

Moet ik het programma eerst pauzeren voor ik op het pijltje 'terug' klik, of kan ik ook direct op dat pijltje klikken. Het maakt niet uit wat ik probeer helaas.

Als je op het terug pijltje klikt zou het opgeslagen moeten worden. 

Wel nog deze vragen:

Welk systeem en welke browser. 

Windows, welke versie? MacOS?

Browser: Safari, Google Chrome, Edge, Firefox?

Ik denk dat het misgaat in je account. Daar kan ​@Denise van KPN het tv team op aansturen.

@PeterG  Ik had al hierboven aangegeven welke browser ik gebruikt heb.

Ik heb een Windows 10 en een Windows 11 werkplek, geen verschil daar.

Tja. Ik denk dan toch dat er even ingedoken mag worden op de tv afdeling. Dat kan ​@Denise van KPN  verder aansturen.

Ik heb nog 1 vraag: Maakt het nog uit of je inlogt met je KPN account of met je abonnementsnummer en pincode?

@Denise van KPN 

Goed dat je dat vraagt, ik heb de laatste dagen met het abo nr ingelogd, maar ook daar gaat het regelmatig fout helaas.

Een bladwijzer wordt opgeslagen als je het programma tussentijds verlaat en daarmee leg je vast waar je bent gebleven.

Maar nu net dat stukje gaat regelmatig fout. En het valt me op dat dat veelal gebeurd als er ook een zandloperrondje verschijnt als je tussentijds op het pijltje naar links (terug) klikt. Het lijkt heel lang te duren met het opslaan van deze bladwijzer. Wellicht helpt dat bij de zoektocht.

Fijn dat je dit hebt willen testen. Jammer dat dit niet voor verbetering heeft gezorgd.

Eerder gaf je aan dat de cookies en cache dagelijks geleegd worden. Wat als je dit niet doet? Wordt het dan beter of blijft het hetzelfde?

En als je het in een incognito browser probeert?

@Denise van KPN  ik zal het beiden ook gaan uitproberen en kom er dan op terug.

@Denise van KPN 

Nadat ik het nu voor een (bijna) 2 weken zonder de cache/cookies te verwijderen heb gebruikt, oet ik je helaas zeggen dat dat niest helpt.

Het blijft fout gaan bij het opslaan van de bladwijzer.

Hopelijk kun je nog iets bedenken.

Incognito browser werkte ook niet?

@Denise van KPN 

Dat heb ik geprobeerd en je zal het niet geloven, maar dan gaat het goed.

Heb je met deze info een idee wat er zou kunnen zijn?

Aangezien het feit dat de cookies en cache van een incognitovenster wordt gewist zodra je dat venster sluit zal het ongetwijfeld de cookies (kpn) zijn die er in de normale modes staan. Als je die (regelmatig) wist zul je het probleem dus waarschijnlijk ook niet hebben.

In incognitomodus moet je volgens mij wel steeds weer inloggen. Klopt dat?

Zo'n beetje 2 x per jaar werken de video's in tv.kpn.com hier niet meer. Dan wis ik weer even álle kpn gerelateerde cookies en probleem is opgelost.

Met de nieuwe, huidige, Windows 11 laptop heb ik het nog niet hoeven doen. Die heb ik al maanden. Met de oudere laptop met Windows 10 zeker één keer in de maand nodig om kpn cookies te wissen. Beide Google Chrome.

@PeterG 

Zoals je wellicht kunt lezen wis ik bijna dagelijks alle gegevens zoals cache en cookies en toch heb ik het probleem.  En inderdaad daardoor moet ik elke keer inloggen, maar dat vind ik geen probleem.

Helaas is het dus niet opgelost met deze wis acties.

Reageer