Skip to main content

Hallo kpn,

sinds een tijdje hebben wij steeds meer problemen met ons iTV kastje. Netflix app valt weg, Videoland app start vaak niet. Tv loopt vast. Al diverse keren opnieuw opgestart terug naar fabrieksinstellingen en software opnieuw geladen zonder poisitief resultaat. 
 

 

Beste @Deur2710,

Welke merk en type TV ontvanger van KPN heb je?


Beste @Deur2710,

Welke merk en type TV ontvanger van KPN heb je?

De Arris Vip 2952


Beste @Deur2710,

Welke merk en type TV ontvanger van KPN heb je?

De Arris Vip 2952

 

Probeer eens een reset, zie hier.  (ik lees dat je dat al enkele keren gedaan hebt)

Dan waarschijnlijk een verbindingsprobleem.

-- Hoe is hij met de Experiabox (router) verbonden?

-- Mocht dat met die netwerkadapters zijn, dan kunnen ook dat de boosdoeners zijn. 

 

Heb je een Smart TV?

Zo ja, dan kan je via de app van de Smart tv o.a. Netflix zien.

Ik doe het altijd op die manier, veel stabieler.

En mocht je een 4K tv hebben en ook Disney+, heb je ook nog eens veel programma's in 4K (kost bij Disney+ niets extra. 


Heb je een Smart TV?

Zo ja, dan kan je via de app van de Smart tv o.a. Netflix zien.

Ik doe het altijd op die manier, veel stabieler.

En mocht je een 4K tv hebben en ook Disney+, heb je ook nog eens veel programma's in 4K (kost bij Disney+ niets extra. 

Dit doe ik inderdaad ook @joop2011, en ik heb ook nog Google TV 4K (Chromecast) eraan hangen. Ook dit werkt perfect. 😉


Probeer eens een reset, zie hier.  (ik lees dat je dat al enkele keren gedaan hebt)

Dan waarschijnlijk een verbindingsprobleem.

-- Hoe is hij met de Experiabox (router) verbonden?

-- Mocht dat met die netwerkadapters zijn, dan kunnen ook dat de boosdoeners zijn. 

 

Hoi @Deur2710, hier ben ik ook wel benieuwd naar. Met deze antwoorden kunnen wij verder kijken naar een oplossing.