Skip to main content

Verbinding tusen DVS1200 adapters valt plotklaps weg tijdens tv kijken. Nu al 8 keer in 3 maanden tijd. Alles geprobeerd wat KPN op hun website publiceert. Maar helpt niets. Chat met KPN word elke keer verbroken. En met bellen krijg je een link via sms naar dezelfde website en moet je de verbinding verbreken. Zou wel eens lekker zijn als dit probleem verholpen werd. 

Een kabel leggen. Dat is de oplossing. 


Een kabel leggen. Dat is de oplossing. 

Dat is een oplossing, maar om dit in ieder topic met dit onderwerp met dit zinnetje af te doen is ook niet erg behulpzaam 😉. 
 

Verbinding tusen DVS1200 adapters valt plotklaps weg tijdens tv kijken. Nu al 8 keer in 3 maanden tijd. Alles geprobeerd wat KPN op hun website publiceert. Maar helpt niets. Chat met KPN word elke keer verbroken. En met bellen krijg je een link via sms naar dezelfde website en moet je de verbinding verbreken. Zou wel eens lekker zijn als dit probleem verholpen werd. 

@GerritMethorst 
Welke DVS heb je om mee te beginnen?
Misschien een gekke vraag, maar wat bedoel je met alles geprobeerd? Kun je dit is beschrijven? Dan kunnen we kijken of er misschien nog een oplossing niet is gebruikt. 
Kleine tip, als je belt dan dien je aan de lijn te blijven na het genoemde bericht, dan wordt je doorverbonden met een medewerker. Iets waar KPN wel iets duidelijker in mag communiceren.


Hallo @GerritMethorst , je zou bij Devolo eens het hulpprogramma ‘cockpit’ kunnen downloaden, daarmee kom je in de DVS1200 en kun je van alles controleren en aanpassen.

 


Goedemorgen @GerritMethorst en fijn dat je ons via het Forum hebt weten te vinden 🙂 Behoorlijk irritant natuurlijk wanneer de televisie wegvalt dus goed dat je dit kenbaar maakt. Ik lees al de tip van @JanD over de 'Devolo Cockpit' en die wil ik je ook meegeven. Dit hulpprogramma vind je hier. Verder ben ik net als @ChrisWissink heel benieuwd welke stappen je allemaal precies hebt doorlopen. Heb je bijvoorbeeld de software van de DVS al eens ge-update? Meer hierover zie je door deze link eens te openen. Ik ben in ieder geval benieuwd naar je bevindingen en zie ze graag tegemoet!


Reageer