Steeds vaker en bijna dagelijks heb ik storing op mijn TV dan weer is er géén geluid dan start de TV niet of nauwelijks(duurt totwel een á twee minuten of langer voordat hij ook maar reageert en dan weer de geluids en beeldstoringen, heb zelfs al een nieuwe CAT5 kabel gelegd maar probleem blijft bestaan hen nu ± 2 maanden KPN maar overweeg serieus mijn contract op te zeggen wegens niet nakomen van contract.
In dit geval kan je niet zomaar het contract opzeggen.
- Je moet de leverancier 14 dagen de tijd geven het probleem redelijk wijs op te lossen.
- We weten nog niet of het probleem door iets in uw netwerk veroorzaakt wordt of door KPN (zoals een software fout).
Heb je al een de klantenservice gebeld 0800-0402 en alle stappen met hun doorgelopen ?
Is er al eens een monteur geweest of het kastje omgeruild voor een andere ?
Haalo Wijsgeer,
Bedankt voor je snelle reactie, ik stelde deze vraag om inderdaad antwoordt te krijgen, dus ik zal alle aangedragen oplossingen eens uit proberen en laat daarna weten wat de oplossing is. Bedankt Harrijb
Hallo
Het probleem is bekend. Het wordt ongetwijfeld in de eerstvolgende update verholpen.
Je kunt tijdelijk ter verbetering de ecostand aanpassen (uitzetten) en een reset uitvoeren.
Wat je ook kunt proberen, is om even de toets "Netflix" in te drukken en dan meteen weer terug naar TV.
Ecostand:
Reset ontvanger:
Om rekening mee te houden
Voordat je jouw KPN TV+ Box reset, is het belangrijk om rekening te houden met het volgende:
- Je moet de eerste installatie opnieuw doorlopen.
- De KPN TV+ Box blijft gekoppeld aan je TV account. Het is dus niet nodig om je TV abonnementsnummer en pincode opnieuw in te voeren.
- Het wifi netwerk in de TV+ Box wordt gewist. Had je de Box dan ook via wifi verbonden, dan moet je dit opnieuw verbinden en het wifi wachtwoord invoeren.
- Alle accountgegevens van apps zoals Netflix en Disney+ worden gewist, je moet hier dus opnieuw inloggen.
- De instellingen van je afstandsbediening blijven behouden.
De instructie:
hallo Noordzee,
Bedankt voor je antwoord dat met Netflix zal ik vandaag nog uitproberen, en de reset zal ik als niets meer lukt daarna ook nog uitvoeren. Bedankt alvast voor je reactie met de zeer nuttige instructies.
Hallo Noordzee, Ik heb de Netflix reset uitgevoerd en een aantal keren uitgeprobeert met opsterten en het hinderlijke storen van het geluid en de blokken van het beeld zijn nog niet meer tevoorschijn gekomen, ik zal het nog een aantal dage aanzien, maar alvast bedankt het is een hele goede tip gebleken zoals het er nu naar uitzien, Bedankt.
Graag geholpen
Komen de problemen toch weer terug? Check dan dit topic:
Hallo
Het probleem is bekend. Het wordt ongetwijfeld in de eerstvolgende update verholpen.
Je kunt tijdelijk ter verbetering de ecostand aanpassen (uitzetten) en een reset uitvoeren.
Wat je ook kunt proberen, is om even de toets "Netflix" in te drukken en dan meteen weer terug naar TV.
Uitgeprobeert en is een goede oplossing voor het (mijn) probleem gebleken
Goed nieuws! Er is een oplossing. Dit wordt uitgerold als een update waarvan de komende nacht de eerste groep aan de beurt is. Meer informatie in deze product update:
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.