Skip to main content

Sinds een paar weken hebben wij regelmatig problemen met het geluid wat op de gewone zenders wordt afgespeeld en op netflix en de kinder tv zenders niet deze hebben geen geluid en is er ook niet op te krijgen door een reset of opnieuw starten. heb inmiddels alles geprobeerd en er blijkt geen oplossing voor te zijn. misschien kan dit verholpen worden met een update? @Kpn 

Welke KPN tv decoder heb je? 

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 😉


Ik heb het nieuwe kastje van kpn de tv+


Je hebt de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 

Het eerste wat je kunt proberen is, om hem opnieuw op te starten.

Houd de kpn toets rechtsboven ingedrukt en wacht totdat je een popup scherm krijgt.

Kies daarna voor opnieuw opstarten.

 

P.S.

Hij start zo wie zo vandaag opnieuw op (althans je krijgt de melding om dat te doen), omdat er een update vandaag komt. Versie firmware 0.25.0 (zie ook hier)


Ik ervaar hetzelfde probleem. Opeens geen geluid meer. Moest het op passthrough zetten om weer geluid te krijgen, maar bij wisselen kanaal krijg je eerst tijdje haperend geluid. Geen geluid op ESPN kanalen en op de apps zoals YouTube en Netflix.

 

opnieuw opstarten geeft geen oplossing.


@Johnnie118 : Waar heb je de geluidsinstellingen op staan? 

@Jhn1975 : je kunt hier het beste een eigen topic voor aanmaken omdat de situatie bij iedereen weer anders is. En twee analyses in één topic wordt chaos. 


Na de update van gisteren ervaar ik dat alles weer normaal werkt. Moest alleen het volume op maximaal zetten maar dat is met elke update zo.


Wat een drama regelmatig met het geluid. Hier geen bijzondere aansluitingen, bekabeld naar kpn tv box. Vaak geen geluid, soms bij alle kanalen, soms bij enkele kanalen, en regelmatig bij kanaalnummers vanaf kanaal 27. Instelling staat op pass through. Netflix app is ook iedere keer weer afwachten of er geluid is.
Wat een waardeloos product.Â