Skip to main content

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de app? Ik kan alleen nog maar vandaag zien in de epg voor veel zenders. Sommige lukt nog 1 of 2 dagen vooruit, maar de meeste kan ik niet verder komen als vandaag. 

Waarom is er zo’n groot verschil bij de tv-gids: sommige zenders kun je maar maximaal 3 dagen vooruit inplannen, tot maximaal 8 dagen. Ook kun je het inplannen op je mobiel ook niet fatsoenlijk inplannen: als het op de tv 3 dagen vooruit kan, kan het via de mobiel soms maar 1 of 1 ½ dag. Bijvoorbeeld sommige Duitse zenders (RTL/RTL II/VOX): Nederlandse zenders kun je 7-8 dagen vooruit plannen, maar ONS/NPO1 enz, wisselend. RTL LOUNGE/RTL CRIME vaak maar 2, maximaal 3 dagen. (Deze laatsten overigens nu maar alleen vandaag: morgen is niet eens meer in te plannen)!!!

 

En waarom kun je alleen maar programma’s van de “normale zenders” zoeken en geen programma’s van buitenlandse zenders en de “buitengewone Nederlandse zenders, zoals ONS en zo) zijn geen programma’s te zoeken in het zoekprogramma.

 

En kun je de “pop-up-berichtjes” (Zoals “onvoldoende geheugen”) niet uitzetten?? Erg storend als je weinig opslagruimte hebt. Na een paar keer weet ik dat wel en vindt het irritant worden. 

 

Wat een absurde situatie. Is daar nou niemand bij KPN die klantgericht (mee)denkt?? Wel de abonneekosten innen, maar “daar houdt het dan maar op”??

 

Admin: los bericht (plus de reactie van Dennis) samengevoegd met ander topic om het overzicht te bewaren


Beste @jandhaenens 

Iedere zender die je hebt wordt aangeleverd door de TV zenders zelf voor de TV gids, en dat verschilt nogal per zender. Hier kan KPN helaas niks aan doen, KPN is afhankelijk van de omroepen. :wink:


Welke app bedoel je?

De app op de smart TV?

De app op de computer?

De app op je telefoon?

 


Op de telefoon. Op de telefoon van mijn partner lukt het ook niet: het ligt dus niet aan mijn telefoon. 


Ik zie op mijn telefoon, zaterdag 11 juli, zondag 12 juli, gisteren (13 juli), vandaag) 14 juli, morgen (15 juli), donderdag 16 juli, vrijdag 17 juli, zaterdag 18 juli, zondag 19 juli en maandag 20 juli.

Ik heb Android.

Dus een week kan ik op mijn telefoon vooruit kijken.

 

Klik o TV gids.

Klik linksboven op vandaag en klik op de dag dat je wilt kijken.

Ik zie alle zenders, ook een week vooruit.

 


Dan heb jij mazzel: ik niet. Wij hebben beide IPhone. Ik heb al op beide toestellen de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. En nog steeds problemen. 


Daar gaat inderdaad iets niet helemaal goed.

Ook op mijn Android tablet helemaal geen EPG informatie voor 5 en 6 dagen in de toekomst en voor sommige zenders zelfs al geen EPG vanaf morgen.

Ook op mijn OnePlus 5T met Android 10 is dat het geval.

 


Vreemd, ik zie echt wel alle zenders, ook bij een week vooruit.

Ik heb Android op een Samsung S9

 


Vreemd, ik zie echt wel alle zenders, ook bij een week vooruit.

Ik heb Android op een Samsung S9

Ik zie ook alle zenders tot een week vooruit maar voor een flink aantal zenders geen EPG informatie. Dit is zowel op mijn Huawei MediaPad M3 (Android 7) als op mijn OnePlus 5T (Android 10).


Hallo @jandhaenens, welkom op het forum! Ik heb je beide topics even samengevoegd voor 't overzicht. 

De pop-up over onvoldoende geheugen wordt, voor zover ik weet, alleen getoond als jij ingesteld hebt staan dat opnames niet verwijderd mogen worden bij te weinig ruimte. Als je dit dan ook aanpast, zal de pop-up ook ophouden.

De gids is over het algemeen een week in het voren beschikbaar. Er zijn een aantal zenders waarbij het minder is. Dit ligt dan aan de zender zelf. 

Wat betreft het zoeken, dit gebeurt in de volledige gids. Alleen, als ik zo naar dit topic kijk, gaat het niet helemaal lekker met de gids info bij jou, en sommige anderen. Als er geen gids info is, of ingeladen wordt, dan kan er ook niet gezocht worden. Dus ik denk dat dit met elkaar verband houdt.

 

Heb je nu nog steeds dat de gids niet compleet is? En, @wjb, is dit bij jou nu ook nog het geval?

 


Heb je nu nog steeds dat de gids niet compleet is? En, @wjb, is dit bij jou nu ook nog het geval?

Er zijn nog altijd een heel aantal zenders waarvoor de EPG ontbreekt vanaf 3 dagen in de toekomst.

Voorbeelden:

 


De gids is weer (redelijk) compleet. Maar raar dat ik van een aantal zenders nu ineens weer meer dagen heb (Nederlandse zenders, bijvoorbeeld). Ik blijf het overigens een rare toestand vinden al die verschillende intervallen van de epg. 
 

En ik wil overigens zelf de mogelijkheid kunnen hebben, wel of geen pop-ups te krijgen. Bij mijn telefoon en computer kan ik dat soort zaken ook zelf bepalen. Dat hoeft een ander niet voor mij te beslissen (alsof ik een klein kind ben). Ik ben letterlijk en figuurlijk al een grote jongen. 
 

Jan Dhaenens.  


En kun je de “pop-up-berichtjes” (Zoals “onvoldoende geheugen”) niet uitzetten?? Erg storend als je weinig opslagruimte hebt. Na een paar keer weet ik dat wel en vindt het irritant worden. 

Zou je eens een screenshot van zo'n bericht kunnen tonen?


Had je deze opmerking van mij gezien, Jan? Heb jij dit ook zo ingesteld staan?  

De pop-up over onvoldoende geheugen wordt, voor zover ik weet, alleen getoond als jij ingesteld hebt staan dat opnames niet verwijderd mogen worden bij te weinig ruimte. Als je dit dan ook aanpast, zal de pop-up ook ophouden.

De pop-up dient er in dit geval voor om je ruim op tijd te waarschuwen dat de ruimte op begint te raken zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

 

Fijn, in ieder geval, dat de gids weer compleet lijkt. Is dit bij jou ook zo, wjb? Anders ga ik daar voor de zekerheid nog even achteraan.

 


Fijn, in ieder geval, dat de gids weer compleet lijkt. Is dit bij jou ook zo, wjb? Anders ga ik daar voor de zekerheid nog even achteraan.

Er wordt overal weer wat getoond dus wat mij betreft ziet het er goed uit.

Bij BBC One en Two is de EPG tot twee dagen in de toekomst maar dat zal wel aan de Britten liggen.


Dat ligt inderdaad aan de Britten :)