Skip to main content

Opnames van programma's op LoveNature starten standaard aan het einde van de tijdsbalk en schieten dan terug naar het opnamemenu. Ook het terugkijken van programma's van deze zender werkt niet.

Opnames van andere zenders werken prima, helaas is het eigenlijk alleen deze zender (LoveNature) die ik wil bekijken. Is dit een bekend probleem en wat kan er aan gedaan worden? Anders is het weer een reden extra om te stoppen met het tv-pakket.

Bedankt!

Hoi @chvg en dank voor jouw berichtje!

 

Ervaar je dit probleem al langere tijd bij deze zender of is dit eerder wel goed geweest? Ik ben zelf even gaan testen en het terugkijken van de programma's dat lukt hier zonder problemen. Helaas heb ik geen opnames die ik kan testen. Kun je eens kijken of het verschil maakt als je de opnames eens inplant vanuit de ITV app (in plaats van de tv ontvanger)? 


De oudste opnames (pakweg een week geleden) beginnen direct aan het einde en dan komt het menu direct terug; ondertussen zijn er een paar opnames geweest die halverwege het programma begonnen, en de laatste twee dagen zijn de opnames weer volledig (ze beginnen bij het begin en lopen het hele programma door).

 

Er zal wellicht in die tijd een storing o.i.d. geweest zijn? Ik hou het nog even in de gaten de komende tijd.


De oudste opnames (pakweg een week geleden) beginnen direct aan het einde en dan komt het menu direct terug; ondertussen zijn er een paar opnames geweest die halverwege het programma begonnen, en de laatste twee dagen zijn de opnames weer volledig (ze beginnen bij het begin en lopen het hele programma door).

 

Er zal wellicht in die tijd een storing o.i.d. geweest zijn? Ik hou het nog even in de gaten de komende tijd.

Daar lijkt het inderdaad wel op al heb ik er verder geen andere berichten over voorbij zien komen. Houd het de komende tijd inderdaad even in de gaten en mocht je het idee hebben dat het (weer) niet goed gaat, laat dit dan vooral aan me weten!