Skip to main content

Ls, als prive persoon en als voorzitter van een lokale omroep zijn de kpn settopboxen Een grote ergernis. Dagen ben je bezig om de settopboxen weer in bedrijf te krijgen als updates zich melden.

Dit kost per settop box type vip 2952 veleĀ uren.

Voorbeeld; in de studio 3 settopboxen updaten heeft meerdere uren en dagen gekost.

Per box moet men in het uiterste geval het kpn modem resetten. Dat kunnen wij alleen doen als omroep op tijden dat wij weinig kijkers hebben. Ook de tv streams naar o.a kpn moeten dan opnieuw opgestart gaan worden.Ā 

Wanneer heeft kpn aandacht voor haar clienten in plaats van haar beursnotering.?

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Vreemd, het updaten van een TV ontvanger gebeurt normaliter 's nachts en daar zou je eigenlijk niets van moeten merken. Ik heb al vele jaren TV van KPN maar ik heb nog nooit hoeven wachten op een update van de TV ontvangers.


L..S. is heel erg oud Nederlands en wordt eigenlijk niet meer gebruikt.

Ā 

Welkom op het forum.

Op dit forum helpen klanten van KPN elkaar.

Een moderater kijkt mee en helpt ook, maar door drukte kan dat enkele dagen duren.

Ā 

Ik begrijp net wat je bedoelt.

Uploaden via de KPN IPTV decoder kan volgens mij helemaal niet.

Het zijn TV decoders en de VIP2952 is een hele goede decoder.

Updates worden 's nachts uitgevoerd, daarom kan je ze beter niet uitzetten.

Dus spanning (in de volksmond stroom) erop laten staan.

Ā 

Je hebt er 3, dus ga ik ervan uit dat je een goede download hebt.

Ā 

Maar waar gebruik je ze voor in de studio?

Ā 


Hallo @Frans Lon tvĀ Wat apart probleem. Zoals Wjb en JoepĀ heel terecht aangeven merk je in de regel eigenlijk niets van dit soort updates. Kun je iets meer vertellen over hoe je de ontvangers gebruikt (zet je ze helemaal uit als je ze niet gebruikt?) en hoe je ze hebt aangesloten? Is dat rechtstreeksmet een kabel naar de Experia Box?Ā 


Hallo @Frans Lon tvĀ Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt lezen we het graag.Ā