Skip to main content

Hallo,

Het aan en uitzetten en het zappen gaat bijna. Iet meer. Als de tv eindelijk aan is, dan blijft het menu hangen. Als je naar een ander net wilt en je tikt bijvoorbeel op 4, dan blijft de 4 lopen en kom je uiteindeljk op net 4, 44 of 444 uit. Als ik in de gids wil scrollen blijft deze ook doorlopen naar boven of beneden of rechts en links. Het ligt niet aan de afstandsbediening, want deze doet het op een andere tv prima. Pak ik een andere afstandsbediening, dan geeft deze hetzelfde probleem. Nu al paar maanden last van, maar wordt steeds erger. Sinds gisteren kom ik ook niet meer op Netflix. Geeft foutmelding met netwerk, maar netwerk is goed aangesloten, want met andere tv geen problemen mee. Kan iemand met een oplossing komen?

Groeten Laura

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welk modem en tv ontvangers heb je en gaat het om een koper- of glasvezel verbinding, zijn de tv ontvangers bedraad ov via de draadloze adapters verbonden


Glasvezel en welke ontvangers? Experia box v10 en bedraad volgens mij 😆


De tv ontvangers zijn van die zwarte kastjes, haal die even van de stroom af dan wordt de firmware opnieuw ingeladen als je de stroom er weer opzet


Dat heb ik al ruim 5 keer gedaan, helaas geen verbetering.


Welke type ontvanger heb je precies en ik heb eerlijk gezegd het vermoeden dat deze tv ontvanger defect is omdat de andere het wel goed doet,

Vul je forumprofiel aan met je postcode,huisnummer en klantnummer dan zien de moderators wie je bent en wellicht je een nieuwe ontvanger kunnen opsturen


Echt geen idee. Motorola nog iets.

ik heb alles al talloze keren geprobeerd. Ook de grote kast zelf gereset echt alles. 
 

 


Je hebt inderdaad een motorola daarmee kun je so wie zo niet Netflixen , zoals hierboven door mij geschreven vul je forumprofiel aan met postcode, huisnummer en klantnummer via onderstaande link kun je hetzelf regelen

 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


Nou ik heb altijd tot vandaag kunnen Netflixen. Geen problemen mee gehad. 
Tnx voor je hulp.


@Helvie als je via de link een nieuwe tv ontvanger hebt gekregen laat je het hier dan even weten


Bedankt, zal ik doen


Hoi @Helvie, is het inmiddels gelukt met de tv ontvanger?


@Sebastiaan_ bedankt voor je bericht. Het is nog evenafwachten. Krijg vandaag nieuwe kastjes binnen.