Skip to main content
Bij terug kijken zijn heel veel programma's niet beschikbaarondanks dat er wel een groen tekentje bijstaat voor terugkijken.

dan krijg je demelding programma niet beschikbaar en loopt de interactieve tv decoder vast
Welkom hier @Terugkijken niet beschikbasr. Als er een groene pijl bij staat zou je dat programma natuurlijk wel moeten kunnen terugkijken. Ik ben benieuwd welke programma's je precies bedoelt. Zou je me ook kunnen melden welke zender(s) en tijdstippen? Dan gaan we het hier ook testen.
Ik heb niets meer van je gehoord @Terugkijken niet beschikbasr dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

vandaag 5-5-2021 ook het geval. bij verschillende zenders kunnen de programma's niet terug worden gekeken.

ook als moden opnieuw is opgetart.

 


Welkom hier @Terugkijken niet beschikbasr. Als er een groene pijl bij staat zou je dat programma natuurlijk wel moeten kunnen terugkijken. Ik ben benieuwd welke programma's je precies bedoelt. Zou je me ook kunnen melden welke zender(s) en tijdstippen? Dan gaan we het hier ook testen.

vandaag 5-5-2021 ook het geval. bij verschillende zenders kunnen de programma's niet terug worden gekeken.

ook als moden opnieuw is opgetart.

 

Ik heb niets meer van je gehoord @Terugkijken niet beschikbasr dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Welkom hier @Terugkijken niet beschikbasr. Als er een groene pijl bij staat zou je dat programma natuurlijk wel moeten kunnen terugkijken. Ik ben benieuwd welke programma's je precies bedoelt. Zou je me ook kunnen melden welke zender(s) en tijdstippen? Dan gaan we het hier ook testen.

Bij terug kijken zijn heel veel programma's niet beschikbaarondanks dat er wel een groen tekentje bijstaat voor terugkijken.
dan krijg je demelding programma niet beschikbaar en loopt de interactieve tv decoder vast

vandaag 5-5-2021 ook het geval. bij verschillende zenders kunnen de programma's niet terug worden gekeken.

ook als moden opnieuw is opgetart.

 

programma's deze dag kunnen wel terug worden gekeken, maar van 3 en 4 mei niet