Skip to main content

Sinds een paar weken kan ik geen programma meer terugkijken.

Hed de ontvanger al meerdere keren getest evenals de TV. Ontvanger bekabeld aangesloten aan Experiabox.

Graag oplossing.

 

Freddt

 

 

 

Hallo @Freddt, welkom.

Wat lastig dat het terug kijken niet lukt. Wat gaat er precies mis? Krijg je een foutmelding, loopt de aflevering vast? Welk type TV-ontvanger heb jij? Als je meerdere TV-ontvangers hebt, speelt dit probleem dan op beiden? Werkt het terug kijken op ITV Online wel? Probeer jouw TV-ontvanger eens een software reset te geven, helpt dat? 


Hallo Hanna,

 

Heb twee Arriz 2952 ontvangers. Op beidn hetzelfde probleem.

Krijg foutmelding video kan niet afgespeeld worden. Zou liggen aan het netwerk en stopt dan.

ITV online werkt terugkijken perfect.

Software opnieuw geïnstalleerd. Geen verandering Helaas.


Vreemd. Overdag lukt het wel met terugkijken.


Zelfde probleem. Terugkijken loopt steeds vast en ook opgenomen programma's lopen steeds vast. Beide problemen op beide mediaontvangers HMB22  V3. Diverse keren teruggezet naar fabrieksinstellingen. Gaat me nu toch de behoorlijk irriteren.


Hallo @Freddt en @Altru

Ik vermoed dat dit duidt op een groter probleem. Ik zou graag jullie gegevens willen meenemen en dit willen doorgeven aan de achterliggende afdeling. @Altru zou jij voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer, ik zie dat @Freddt dit al heeft gedaan.