Skip to main content

goedendag.

 

sinds het aansluiten op mn nieuwe adres werkt het programma terugkijken niet meer.

 

-klik op “terugkijken”, beeld wordt zwart, maar statusbalk begint wel op het “terug te kijken programma” te lopen, maar zonder beeld of geluid.

 

druk ik op TV, dan is er niks aan de hand, dus het is niet zo dat het aan de tv ofzo ligt.

 

 

ook een harde reset van de box al geprobeerd zoals hier op het forum wordt geoppert.

 

 

 

iemand tips?

Hallo @BGerling, welkom op het KPN Forum! Leuk dat we met je mee mochten verhuizen. :green_heart:

Je hebt problemen bij het terugkijken van programma's. Live televisie kijken gaat wel goed. Het lijkt erop dat de verbinding tussen jouw tv-ontvanger en onze televisie cloud niet helemaal lekker loopt. Laten we kijken hoe we dat kunnen oplossen.

Kan je mij misschien wat meer vertellen over jouw thuisnetwerk? Welke apparaten heb je aangesloten en hoe heb je deze aangesloten? Het belangrijkste voor mij is om te weten hoe jij jouw tv-ontvanger hebt aangesloten.

Heb je toevallig ook een tweede tv-ontvanger in huis? Zo ja, dan wil ik je vragen om de twee tv-ontvangers eens van plek te wisselen. Blijft het probleem dan op dezelfde locatie spelen of verhuist het mee met de tv-ontvanger?

Ik wacht je reactie af.