Skip to main content

beste lezers, online krijg ik telkens een vooraankondiging van het opvolgende programma. dit vind ik zeer onprettig. hoe zet ik dit uit? dekpn werknemer wist het niet. ik hoop een van jullie wel.

Hi @Mirabai, welkom op het KPN Forum en bedankt voor je bericht! De hele tijd zo’n vooraankondiging lijkt mij ook niet prettig TV kijken. Ik moet uitzoeken of en hoe dit uitgeschakeld kan worden.
Deze melding krijg je als je interactieve TV kijkt via de KPN iTV app of via https://tv.kpn.com/welkom? Heb je een screenshot van deze melding? 
Ik wil ook graag weten via welk apparaat je online TV kijkt en als dat via de KPN iTV app is, welke versie je hebt (te vinden onder “Hulp en ondersteuning” → Over deze applicatie. En tot slot graag jouw gegevens aangevuld in jouw profiel: postcode en huisnummer + klantnummer en geboortedatum van de contractant. Ik hoor graag van je, dan ga ik voor je aan de slag!


Ik heb helaas geen reactie meer van je ontvangen: mocht je nog vragen hebben, dan horen of lezen wij dat graag van je!