Skip to main content

LS

Waarschijnlijk wordt het tijd voor een nieuwe provider van internet, tv en wat er bij hoort. Waar ik eerst al niet meer gemaakte opnames kon bekijken met de andere interactieve tv ontvanger, voorheen geen probleem, kan ik nu geen enkele opname meer bekijken met geen van beide ontvangers. Goed bezig kpn!!! daar houdt je klanten mee!!! Ik zou maar snel voor oplossingen gaan zorgen anders zijn jullie ons kwijt na bijna 20 jaar!!!!!!!!!! Ik neem aan dat een interactief bedrijf de mogelijkheden heeft om te achterhalen wie ik ben als klant en verwacht dan ook binnen 48 uur een professionele reactie!

Zonder groet,
H Heijmans

T sjonge jonge hoe negatief kan een mens zijn!! Er lijkt nu een storing. Meerdere klanten hebben dat probleem nu waaronder ik.


Joeperdepoep, als je niks beters te melden hebt doe het dan niet!


Joeperdepoep ik kan geen opnames bekijken dus ga ik weg bij mijn provider, Lekker belangrijk ,valt me nog mee,dat je niet om compensatie vraagt, Waar is het mis gegaan met de mensheid ,dat zodra ze niet  10 minuten kunnen bellen of internetten , vergaat hun wereld.


@Bijna tevreden , gebruik voortaan gewoon 1 uitroepteken, dit komt schreeuwerig over en werkt echt averechts. Sowieso is je toon echt bizar negatief. Wat denk je hiermee te bereiken?


Hoi @Bijna tevreden, 

Niet fijn dat het terugkijken van opnames niet lukte. Mocht je dit nog steeds ervaren, dan raad ik je aan om de tv-ontvanger(s) te herstarten (tijdelijk stroomloos maken) of te resetten via manier 2 op deze pagina. Lost dat het niet op, dan ben ik benieuwd welke specifieke foutcode je krijgt te zien. 

We doen ons best om zo spoedig mogelijk te reageren via het Forum. Echter kan je momenteel wel rekening houden met enkele (werk)dagen reactietijd. Is dit iets dat voor jou meer spoed heeft en wil je niet zo lang wachten, dan adviseer ik je om ons even te bellen via 0800-0402 (gratis). Aan de telefoon heb je direct contact en kunnen er sneller wat stappen doorlopen worden. We helpen je graag. 


Reageer