Skip to main content

Geregeld van in ene gewoon uit het niets het tv kastje op blauw scherm. En na een paar minuten weer aan terwijl we niks doen. Er komt dan in beeld dat hij geen verbinding met internet heeft. Dit gebeurt steeds vaker en erg vervelend. Hoe kan dit? We hebben al van alles geprobeerd maar het probleem blijft.


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Gebruikt u dit soort dingen? 

 


Gebruikt u dit soort dingen? 

 

Nee die gebruiken we niet. De utp kabel gaat gelijk naar de router


Welk type ontvanger heeft u?


HDMI Hmb2260 ik neem aan dat je het model bedoelt


Klopt.  Op zich is dat een prima ontvanger maar hij kan natuurlijk kapot zijn. Heeft u em al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?


Ja dat heb ik ook al gedaan. Is vreemd dat alleen die het heeft. En op de slaapkamer niet. Ik kan ze eens omwisselen kijken wat er dan gebeurt. Ik weet dat we voor een paar jaar geleden een nieuwe kast hebben ontvangen omdat de vorige ook de zelfde klachten had.


Dat is een goeie!! Laat even weten hoe het omwisselen afloopt.


Ik ga ze vandaag omwisselen het kan zijn dat het even duurt voor je weer wat hoort. Soms krijgen we de melding een paar keer op een avond en de andere keer gaat er zo weer een week overheen maar ik kom hier op terug.


Goedemiddag @Bhamersveld! Was het inmiddels gelukt om de tv-ontvangers om te wisselen? Verhuist het probleem mee of blijft het op dezelfde plek? Ben heel benieuwd naar de uitkomst!


Goedemiddag @Jose_ ik heb ze om gewisseld maar ik heb het probleem nog niet gehad. Maar het is niet consequent soms komt het een paar keer achter elkaar en dan blijft het zo weer een tijd goed gaan. Ik heb ze nu wel omgewisseld dus ben benieuwd. Mijn zoon heeft ook een tv kastje op zijn kamer. En hij had het op de zelfde dag ook een keer toen ik het ook beneden had. Ik meld mij weer als ik het probleem weer heb. Anders ga ik nog een keer de stekker uit de router in de meterkast halen kijken of dan het probleem weg blijft. Zo niet dan zal het denk ik telefonisch contact zoeken met KPN worden.


Hopelijk blijft het nu goed, @Bhamersveld! Anders lijkt me telefonisch contact inderdaad het beste, mijn collega kan dan samen met jou de aansluiting even bij langs gaan en controleren door een aantal metingen te doen. Ik hoop echter dat het niet nodig zal zijn! :blush: